מפרסם: לוטן תדמיות
תאריך: 09/02/2009 14:17
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

אבאל'ה בוא ליורודיסני

ללמוד לגלוש בחוף המפורסם בעולם בונדי ביץ' בסידני, רכיבת סוסים מהנה ומאתגרת בחופי הזהב של מקסיקו, סיור בהליקופטר בשמי ריו דה ז'נרו ומגוון רחב של אטרקציות נוספות בכל העולם הם רק חלק מההתפתחות התיירותית של רשת Utravel.

התפתחות טכנולוגית והגלובליזציה אלו גורמים המשנים ומפתחים תחומים רבים בעולמנו כגון: כלכלה, תקשורת, תרבות, וכמו כן, גם עולם התיירות הכובש פסגות חדשות. בעבר הרחוק, סוכן הנסיעות היה אמון על הזמנת כרטיס הטיסה לחופשה בלבד. מאז, האבולוציה בתחום התיירות הרחיבה את יכולות הסוכן לכדי הזמנת מגוון רחב יותר של מוצרים להשלמת החופשה כגון: בתי מלון, השכרת רכב, תחבורה ציבורית ועוד. כיום סוכן הנסיעות, הנמצא "בדור השלישי" שלו, נדרש לקחת אחריות גדולה יותר על תכנון החופשה.

אחת הנקודות הראשונות שעל אדם לתכנן, לקראת יציאה לחופשה, היא תקציב. מלבד טיסה, בית מלון ורכב אולי, אטרקציות נוספות כמו: טיולי אופניים מודרכים, קרוזים רומנטיים, מופעי בידור, ביקור במוזיאונים וטיולים ייחודים, נשארים לא מתוקצבים ומהווים חלק נכבד ולא ידוע מתקציב החופשה. נושא התקציב, אינו הבעיה היחידה. העובדה שנופש יוכל לבקר במקומות אלה כאשר יגיע ליעדו, גם היא אינה וודאית, כתוצאה מתפוסה מלאה, תורים ארוכים, אתרים שכבר לא קיימים ואפילו חוסר ידע לגבי שעות הפעילות.

היום, באמצעות יכולות טכנולוגיות חדשות, ניתן לדעת בצורה מדויקת על מגוון האטרקציות הייחודיות לאותו יעד בו אתה מבקר, ואף להזמין אותן מראש באמצעות סוכן הנסיעות, ובכך ליצור חופשה יעילה ויצירתית יותר. בכך הנופש יקבל תמונה מדויקת יותר על עלויות החופשה ואף לקבל מחירים טובים יותר מאשר היה קונה זאת בעצמו במהלך החופשה. יתרון נוסף הוא הנוחות הבלתי מתפשרת. כעת הנופש יוכל להבטיח את מקומו ביורודיסני ולהימנע מלהמתין בתורים ארוכים ומייגעים, להזמין מקום במסעדה יוקרתית לארוחה רומנטית לרגל יום הנישואין, לצפות במופע "Mama Mia" ב"ברודווי", להשתתף ברכיבת סוסים מהנה ומאתגרת בחופי הזהב של מקסיקו ועוד.

באמצעות פנייה לאחת מסוכנויות רשת Utravel בלבד, ניתן להזמין ולהבטיח מקום במגוון אטרקציות, מסעדות, פארקים, צלילות, מוזיאונים, מרוצים, טיולים, תיאטראות ועוד, בכל רחבי העולם.
.
רשת Utravel הינה רשת הכוללת כ- 65 סוכנויות נסיעות מרחבי הארץ. כרשת בה חברים משרדי נסיעות ותיירות, Utravel מבינה את צרכי השוק בישראל, ובאמצעות ייצור כלים טכנולוגיים ויישומם, משיקה מוצרי תיירות מתקדמים.
www.utravel.co.il

רני שפי יועצת תקשורת לוטן תדמיות 03-5667474

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לוטן תדמיות.