מפרסם: EllaComm
תאריך: 07/05/2009 11:12
נושא: טלוויזיה, מדיה ותקשורת
הודעה לעיתונות

NBC UNIVERSAL GLOBAL NETWORKS מתרחבת ומגיעה עם מגוון הערוצים גם ליוון

כחלק מהתוכנית שלה להתרחבות והתפשטות הערוצים, NBC UNIVERSAL GLOBAL NETWORKS מציגה לראשונה את ערוץ יוניברסל (Universal Channel) בשוק אסטרטגי זה.

לונדון – 5 במאי 2008 - NBC UNIVERSAL GLOBAL NETWORKS תשיק לראשונה היום ביוון את אחד ממותגי הערוצים המובילים שלה, ערוץ יוניברסל, אשר יופיע בצורה אקסקלוסיבית רק ב- Conn-x TV, פלטפורמת ה-IPTV של OTE, אחת מחברת הטלקום המובילות באירופה הדרום מזרחית.

מהלך זה הוא חלק מתהליך הרחבת הערוצים של NBC UNIVERSAL GLOBAL NETWORKS, ומהלך מרכזי בתכניות החברה, המובל ע"י הנשיא רומה קהנה, על מנת להרחיב את מספר הערוצים למאה באופן בינלאומי עד סוף 2010. קהנה העיר "ההשקה של ערוץ היוניברסל ביוון מהווה ציון דרך בהרחבת כמות הערוצים של NBC UNIVERSAL GLOBAL NETWORKS בהתפשטות בינלאומית. אנחנו שמחים על כי חלק מיישום תכנית ההתרחבות שלנו כולל הצגה של אחד מערוצי המותג המובילים שלנו לצופי יוון".

לוח השידורים של הערוץ המושק כולל בתוכו 200 תכניות מועמדות לפרס. בערב ההשקה תוצג בערוץ הבכורה של הסרט שובר הקופות, "היום שאחרי מחר" (בכיכובם של דניס קוייד וג'ייק גילנהייל), "sanctuary" בהצגת בכורה ראשונה ביוון, "חוק וסדר" – אחת מהסדרות זמן השיא המצליחות ביותר בכל הזמנים, וסדרת הלהיט מארה"ב – "אאוריקה".

ערוץ יוניברסל יציג מגוון של סדרות מפורסמות בפעם הראשונה ביוון. זה כולל סדרת ריאליטי "flipping out", והסדרה טעונת האדרנלין "נקודת שבירה".

פרסואז רוקס, מנהל התפעול, EMEA, של NBC UNIVERSAL GLOBAL NETWORKS העיר על ההשקה: " אנחנו נרגשים להציג את המותג באיכות בינלאומית שלנו בשוק כה חשוב כמו השוק היווני. ערוץ יוניברסל מבטיח לפתוח תקופה חדשה עבור צופינו, אשר אנו יודעים כי ייהנו ממגוון הז'אנר הרחב בתכניות שמצעי הערוץ. זהו צעד חשוב בתכנית ההתרחבות שלנו באירופה, אזור מועדף בו אנו מחויבים ליצור נוכחות משמעותית של מותגי האיכות שלנו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- EllaComm.