מפרסם: ארד תקשורת
תאריך: 24/05/2009 14:03
נושא: רכב, תיירות
לוגו שלמה SIXT מעודכן
לוגו שלמה SIXT מעודכן
הודעה לעיתונות

חברת שלמה Sixt השכרת רכב תפתח סניף השכרה חדש במלון הילטון ת"א

חברת שלמה Sixt השכרת רכב תפתח בשבוע הבא סניף השכרה חדש במלון הילטון תל-אביב. מדובר במיקום פרימיום העונה על אסטרטגיית חברת ההשכרה של קבוצת הרכב הגדולה בישראל ומבטיחה נגישות לאוכלוסיה גדולה של תיירים ואנשי עסקים, המהווים לקוחות קבועים לאורך שנים של המלון.

מלון הילטון תל-אביב הוא אחד מהמלונות הגדולים והרווחיים של רשת הילטון העולמית. קהל לקוחותיו מתבסס כמעט כולו על תיירות נכנסת, מחציתה אנשי עסקים. שירות השכרת הרכב הבינלאומית של קבוצת משלימה את מגוון שירותי היוקרה שמעניק המלון לאלפי אורחיו .

לדברי אסי שמלצר, מנכ"ל קבוצת הרכב שלמה Sixt, "לחברת Sixt העולמית יש קשר אסטרטגי עם רשת מלונות הילטון ברחבי העולם. פתיחת הסניף החדש של שלמה השכרת רכב במלון הילטון תל-אביב היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה הבינלאומית והקשר ארוך הטווח בין רשת הילטון לחברת Sixt העולמית ברחבי העולם. אני בטוח כי, שירותי השכרת הרכב והקשר הבינלאומי של הקבוצה יתרמו משמעותית לסך השירותים שמציע המלון לקהילה העסקית שפוקדת את המלון".

שלמה Sixt השכרת רכב מקבוצת שלמה Sixt, קבוצת הרכב הגדולה והמובילה בישראל עם צי הרכבים הגדול ביותר. החברה מציעה שירותי השכרת רכב מקיפים בישראל, ומייצגת את קבוצת Sixt הבינלאומית, מחברות השכרת הרכב הגדולות בעולם. לחברה, העוסקת גם במכירת שוברי השכרת רכב בחו"ל, 26 סניפים, הפרוסים ברחבי הארץ ואף סניפים בניו-יורק ובפריז.

לפרטים נוספים: ארד תקשורת - אירית רדיע / עדי טייכר, 03-7693333, אירית - 054-6699311, עדי – 054-6699346

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארד תקשורת.