הודעה לעיתונות

הרחבה בפרוד סיפור הצלחה

סיפור של הצלחה פרוד

יש על מי לבנות בקיבוץ פרוד מכל כיוון שמסתכלים יש מענה , יש חיבוק , יש תמורה ויש אפילו מחירים מצוינים .
 
האם ההרחבה בפרוד היא סיפור הצלחה? אני שואלת את תמר לוי אלדר תושבת קיבוץ פרוד ומנהלת את משרד המכירות של חברת השיווק היילנד "תלוי את מי שואלים", אומרת תמר. "אני חושבת שאם בשורה התחתונה מתוך בתים 100 שאושרו לבנייה בתוכנית האב של השכונה נמכרו קרוב ל- 30 בתים במשך חודש ימים, כאשר הקונים מגיעים אלינו מכל האזור וממרכז הארץ . אז כן לקיבוץ, לאמפא מליבו ולחברת השיווק זה סיפור הצלחה ובגדול!
זה לא סוד שהקיבוץ היה במשבר דמוגרפי, צעירים עזבו וכמעט ולא נשארו ילדים. כיום עם התנופה במכירות אין לי ספק שקיבוץ פרוד והשכונה הנבנית תשנה את פני החיים וחיי החברה בפרוד.
מה מוכר אותנו כל כך טוב? "אני" אומרת תמר עם חיוך קורן ! והנוף הבתולי משהו כמובן ...המיקום הגיאוגרפי של פרוד, הקרבה לכרמיאל ולצפת שהן ערים גדולות לכל דבר עם כל השירותים ללא ספק עוזרת בתהליך המכירה, מוסדות החינוך, הגנים וחי הקהילה מפותחים בהחלט גורם חיובי ונקודת חוזק משמעותית למשפחות צעירות, , הכנרת המבצבצת האוויר הקריר גם בימות הקיץ עושים את שלהם וכמובן המחיר שהוא שפוי, הגיוני ונגיש לזוגות צעירים הרוצים להתקדם לחלום של בית פרטי עם חצר וחיי קהילה.

תמר לוי – אלדר היא שחקנית במקצועה ובהכשרתה , המרחק מהעיר לא מאפשר לה להמשיך להיות על הסט ולרוץ מאודישן לאודישן ונראה שאת המבחן הכי טוב שלה עברה כאשר התראינה למשרת אשת מכירות אצל גיל עובדיה מנהל השיווק של אמפא מליבו ש"התאהב " בה מהרגע הראשון. ומאז כמו שאומרים הכל היסטוריה .

אופיר דביר מנכל חברת השיוק "היילנד": "היה לנו חשוב לגייס אשת מכירות שמכירה את הקיבוץ, מחוברת אליו, אוהבת ומעריכה את חיי הכפר וכמובן שהשירות והנגישות לקונים תהיה רלבנטית בכל שעות היום. אין לי ספק שהנגישות והזמינות והחריצות של כל הצוות מעוררים הערצה גם אצל הקונים ".

מיכל אייזן – קונספט יחסי ציבור

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייזן יחסי ציבור ותקשורת.