הודעה לעיתונות

מיקרוסופט בחרה בריל קומרס

זכתה בפרס שותף השנה בתחום האינטרנט עבור פרויקט האתר החדש, חנות המכשירים וחנות המוזיקה בסלקום.

חברת מיקרוסופט העניקה לבית התוכנה ריל קומרס את אות שותף השנה עבור פרויקט הקמת התשתית הטכנולוגית האינטרנטית לניהול התוכן והחנויות באתר סלקום. במסגרת הפרויקט ביצעה ריל קומרס פיתוח אפליקטיבי לניהול תוכן ומסחר מקוון וסלולרי מבוסס טכנולוגיית MOSS2007 של מיקרוסופט. הפיתוח כלל התממשקות למספר רב של מערכות בארגון, לרבות מערכות גביה ואפליקציות התומכות במערך השיווק למערכת ניהול התוכן והמסחר.

הפרויקט מהווה עבור ריל קומרס הוכחת יכולת נוספת בביצוע פרויקטים מורכבים, המשלבים מגוון נרחב של טכנולוגיות ומערכות מידע. בנוסף, מעידה הצלחת הפרויקט על יכולתה של ריל קומרס לממש אסטרטגיה טכנולוגית ברשת האינטרנט, המשרתת את כל אגפי הניהול ומסייעת להוביל מדיניות עסקית חדשנית, המתחייבת מעצם השינוי המהותי שעוברת תעשיית הסלולר בעולם כולו.

נאור מן, מנכ"ל משותף בריל קומרס: "פרויקט כמו זה שיישמנו בחברת סלקום הוא מבחן אמיתי ליכולות שלנו כמומחי אסטרטגיה אינטרנטית ואינגרטורים בסביבת ה- Web. מלבד האינטגרציה המתחייבת מעצם היותה של סלקום חברה גדולה המשלבת מגוון נרחב של טכנולוגיות ומערכות פנימיות, האתגר המהותי היה במפגש בין האסטרטגיה העסקית לתוצר הסופי".

אודות RealCommerce
חברת ריל קומרס (נוסדה ב- 1999, בבעלות פרטית, מנכ"לים משותפים: נאור מן ודרור יעקובסון), מתמחה באסטרטגיה אינטרנטית ואינטגרציה של טכנולוגיות web בתחומי מערכות ניהול תוכן ומסחר אלקטרוני. בין לקוחות החברה: YNET, הדקה ה-90, סלקום, כלל ובנק לאומי. החברה פועלת מתל אביב ומעסיקה כ-120 עובדים, מרביתם מומחי טכנולוגיה.

לפרטים נוספים: עינת מירון, 054-7653806 [[email protected]]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.