מפרסם: צפורת תקשורת
תאריך: 26/08/2009 20:35
נושא: בריאות, ילדים ונוער
לוגו: הדסה בייבי
לוגו: הדסה בייבי
חדר הנקה הדסה בייבי
חדר הנקה הדסה בייבי
חנוכת חדר הנקה הדסה בייבי
חנוכת חדר הנקה הדסה בייבי
הודעה לעיתונות

מותג "ג'ונסונ'ס בייבי" השיק חדר הנקה מפנק במלון היולדות "הדסה בייבי" בהדסה עין כרם

מותג "ג'ונסונ'ס בייבי", מהמותגים המובילים בעולם בתחום מוצרים לאם ולתינוק, השיק בימים אלה חדר הנקה מפנק במלון היולדות הפסטורלי "הדסה בייבי", שבקריה הרפואית הדסה עין כרם בירושלים.

חדר ההנקה החדש של ג'ונסונ'ס ב"הדסה בייבי" ישמש את היולדות הטריות השוהות במלון לאחר הלידה, וכולל ספות נוחות, כורסאות הנקה, משאבת הנקה של החברה המובילה למשאבות הנקה, חומר מקצועי בנושא הנקה וטיפול בתינוק החדש ועוד.

את היולדות הטריות, שיגיעו לחדר ההנקה, ילווה הצוות המקצועי של התינוקייה הפועלת ב"הדסה בייבי", הכולל אחיות מוסמכות ויועצות הנקה.

חדר ההנקה החדשני והמפנק נבנה מתוך ראייה משותפת של "הדסה בייבי" ומותג "ג'ונסונ'ס בייבי", כי יש לעודד את ההנקה, בהיותה מרכיב חשוב בבריאות היילוד ובחיבור שבין האם לתינוק.

באירוע השקת חדר ההנקה החדש הודה מיכאל ויזל, מנכ"ל מלון הדסה בייבי, לג'ונסונ'ס על שסייעו ביצירת חדר, שתואם באופן מושלם את הצרכים של הנשים המתארחות במלון, מתאוששות מן הלידה ועושות את הצעדים הראשונים שלהן בחוויית ההנקה.

אינה בטקילין, האחות הראשית בתינוקייה של הדסה בייבי, אמרה כי החדר ישמש את היולדות גם כחדר הנקה וגם כמועדון, ומקום בו יוכלו לחלוק עם הצוות ועם יולדות נוספות את חוויות הלידה וההנקה.

תום ברק, נציגת חברת ג'ונסונ'ס, ציינה כי לחברה חשוב להיות חלק מתהליך הפיכתה של אשה לאם. תהליך ההתפתחות של התינוק מתחיל בבית-היולדות ונמשך בבית-המלון ליולדות, ומכאן רצונה של החברה להיות מעורבת בחוויות ההנקה של היולדות השוהות ב"הדסה בייבי".

במעמד חנוכת חדר ההנקה של ג'ונסונ'ס נכחו:
מיכאל ויזל – מנכ"ל הדסה בייבי
עידית דיין – מנהלת תפעול מלון הדסה בייבי והתינוקייה
נחמה אהרון – מנהלת מרכז המידע ליולדת בהדסה בייבי
אירן סודרי – מנהלת חדרי לידה בבית-חולים הדסה עין-כרם
תום ברק – מנהלת שיווק לקהל מקצועי בחב' ג'ונסון אנד ג'ונסון
גלית שביט – אחראית שיווק מפולח מחברת DSM
ענת שרגאי – מעצבת חדר ההנקה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- צפורת תקשורת.