מפרסם: משרד החינוך
תאריך: 22/09/2009 19:14
נושא: חינוך

פרוייקט "יחד מורים" - הטייסים יוצאים לדרך

יום ד', 23 ספט' 2009 בשעה 14:00
מיקום: מכללת סמינר הקיבוצים - אולם 70
כתובת: דרך נמיר 149, תל-אביב (מפה)
משך: שעתיים
הודעה לעיתונות

פרוייקט "יחד מורים" - הטייסים יוצאים לדרך

פרוייקט "יחד מורים"

  • 30 מתנדבים סיימו הכשרתם בפרוייקט "יחד מורים"
  • מחר, יום ד', יקבלו המסיימים תעודות
  • הטקס יתקיים במעמד שר החינוך מר גדעון סער

שר החינוך, מר גדעון סער: "אני מברך על התגייסותם של המתנדבים לסייע במלאכת הקודש של ההוראה ובחינוכו של דור העתיד. השתלבותם של המתנדבים בבתי הספר מהווה כח עזר משמעותי למורים המלמדים בכיתות ומעניקה לבתי הספר ולתלמידים תמיכה משמעותית. אין ספק, כי הצטרפותם של עוד ועוד מתנדבים למערכת החינוך מהווה הכרה בחשיבות החינוך.

הטקס יתקיים בשעה: 14:00-16:00, מכללת סמינר הקיבוצים- אולם 70 דרך נמיר 149, תל-אביב.

מחר, יום ד', יתקיים טקס הסיום של 30 בוגרים המשתתפים בפרוייקט "יחד מורים". הטקס יתקיים במעמד שר החינוך, מר גדעון סער וייערך במכללת סמינר הקיבוצים בתל אביב, בה הוכשרו שלושים המתנדבים. יצויין, כי 30 הבוגרים שובצו בבתי הספר כדי לסייע למורים המלמדים בכיתות, במקצועות הליבה לרבות במקצועות - אנגלית, מתמטיקה, פיזיקה ומדעים. עיקר עבודתם של המתנדבים תעשה אל מול תלמידים חלשים ואל מול תלמידים מצטיינים. המתנדבים הינם עובדי אל-על מרביתם טייסים במקצועם ועובדים מ"מוטורולה ישראל".

שלושים המתנדבים עברו הכשרה במכללת הקיבוצים בהיקף של 40 שעות וצפויים לעבור הכשרה נוספת בהיקף של עוד 20 שעות של ליווי והדרכה (במהלך עבודתם). שלושים המתנדבים מצטרפים לתשעים מתנדבים אקדמאים, שכבר הוכשרו ופועלים במערכת החינוך מזה כשנה במסלול זה. לקראת שנת הלימודים תשע"א צפויים עוד כ- 100 מתנדבים אקדמאיים לעבור הכשרה מסודרת במכללות להוראה עוד טרם שיבוצם בבתי הספר.

ראש מכללת סמינר הקיבוצים, הד"ר יוסי אסף:"סמינר הקיבוצים שם לו ליעד את העלאת רמת החינוך וההוראה וכאכסניה של מצוינות אקדמית, ערכית ומקצועית. החבירה בינינו לבין פרויקט "יחד מורים" והכשרת תומכי ההוראה כאן בסמינר מממשת הלכה למעשה, את המחויבות המשותפת למערכת החינוך ולחברה הישראלית בה אנו חיים".

לפרטים נוספים: דוברות, פנינה בן שלום- 050-6282704
דדי פיק, יחסי ציבור – סמינר הקיבוצים, 050-9009375

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- משרד החינוך.