מפרסם: שיטרית מדיה גרופ
תאריך: 15/10/2009 22:04
נושא: מזון, מסעדות
פיצה האט
פיצה האט
לוגו: פיצה האט
לוגו: פיצה האט
הודעה לעיתונות

פיצה האט יוצאת במבצע - המשפחתית השנייה ב-10 שקלים

רשת פיצה האט יוצאת במבצע מיוחד שילווה בקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמא: "פיצה שנייה ב-10 שקלים". כל מי שירכוש פיצה משפחתית יקבל פיצה משפחתית נוספת ב-10 שקלים. המבצע יימשך מה-15.10 למשך תקופה של שבועיים. לרגל המבצע תעלה הרשת בקמפיין טלביזיה בעלות של חצי מיליון שקל דרך משרד הפרסום SMG ( שטרית מדיה גרופ). הקמפיין ימשך שבועיים וישודר בערוץ 2 ובערוץ 10.

שוק הפיצות בישראל מגלגל מידי שנה כ-400 מיליון שקל, על פי נתוני דן אנד ברדסטריט. הרשתות הגדולות אחראיות על 55% מסך המחזור הכספי בענף.

לארי לוין, סמנכ"ל שיווק פיצה האט:" תקופת אחרי החגים היא תקופה בה בדר"כ כל משפחה מהדקת את החגורה מבחינה כלכלית. המבצע של פיצה שנייה ב-10 שקלים ייתן אלטרנטיבה זולה לארוחה משפחתית".

לפרטים נוספים: אריאל אבני 052-8721214.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שיטרית מדיה גרופ.