ילידם במסיק זיתים
ילידם במסיק זיתים
אישה במסיק זיתים
אישה במסיק זיתים
בית בד
בית בד
פסטיבל ימי ענף הזית
פסטיבל ימי ענף הזית
הודעה לעיתונות

לרגל פתיחת עונת המסיק: פסטיבל ימי ענף הזית ה-15 בגליל ובגולן יוצא לדרך בסימן "סגולה לחיים טובים"


מסיק הזיתים בגליל ובגולן, יפתח בסוף אוקטובר במסורת החגיגות השנתית של "ימי ענף הזית". זו השנה ה- 15 לפסטיבל , שיתפרס על פני מספר רב של מוקדים ברחבי ארץ הזית ויהיה בסימן "סגולה לחיים טובים".

הפסטיבל, יוזמה משותפת של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, הרשות לפיתוח הגליל ומועצת הזית, ימשך בשני סופי שבוע ( 30.10, 06.11) של פעילויות בסימן "סגולה לחיים טובים".

ערב פתיחת הפסטיבל,יתקיים ב-27.10.09 יום שלישי, במעמד השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום ומנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר מר יוסי ישי, באולמות האבירים בעכו העתיקה בנוכחות שגרירים מהעולם .

מוקד הפסטיבל בחוות חנניה (שליד צומת חנניה) וכולל שוק איכרים ססגוני, מופעי מוסיקה בינות מטע זיתים, וסדנאות יצירה שונות ומסיק. בנוסף,במקום יופעל מרכז מידע וממנו תתבצע יציאה לפעילויות השונות בכל רחבי הגליל. בין כלל החוויות למבקרים , תתאפשר הצצה מרגשת לעולמם המרתק של אנשי הגליל וחשיפה למאכלים הגליליים על טהרת השמן זית . הציבור יוזמן להכיר מקרוב ולהבין מה הופך את החיים הגליליים לחיים מלאי סגולה ויופי .
השנה בפעם הראשונה הפסטיבל יהיה נגיש גם לאוכלוסיית הנכים ואף יכלול את ימי שישי בבוקר על מנת לאפשר גם לשומרי השבת להנות מפעילותיו.

לפרטים נוספים על הפסטיבל ולהזמנת מקומות ניתן לקבל בטלפון-03-5464844.

נשמח לתת כל פרט נוסף לילך זנקו 050-7528890,דיאנה זריהן 0505-700783 משרד 03-9600634

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אטד תקשורת.