עידו גור, מנכ"ל ווקלטק
עידו גור, מנכ"ל ווקלטק
הודעה לעיתונות

ווקלטק תספק מערכות VoIP לחברה בת של ענקית הטלקום הרוסית SvyazInvest

  • חברת Far East Telecom תשדרג את רשת התקשורת שלה באמצעות פתרונות ה-VoIP Essentra של ווקלטק
  • מספר מנויי ה-VoIP בשוק הרוסי צפוי לצמוח ב- 60% במהלך 2009
  • שוק התקשורת הרוסי הינו יעד צמיחה אסטרטגי בעסקיה של ווקלטק, עם למעלה מ-30 לקוחות

ווקלטק תקשורת (סימול: VOCL), חלוצת טכנולוגיית ה-VoIP וספקית גלובלית של פתרונות תקשורת מתקדמים על גבי רשת האינטרנט עבור ספקי שירותי טלפוניה, מעמיקה אחיזתה בשוק התקשורת הרוסי. ווקלטק הודיעה היום כי חברת Far East Telecom –Dalsvyaz, בחרה בה כספקית רשתות VoIP בסטנדרטClass-5 ו-4 Class-. Far East Telecom הינה ספקית שירותי תקשורת מקומית מקבוצת SvyazInvest – חברת הטלקום הגדולה ברוסיה עם מחזור הכנסות שנתי של כ-8.5 מיליארד דולר. הפרויקט יבוצע יחד עם Inline Telecom , ספקית שירותי אינטגרציה מובילה ברוסיה.

הטמעה זו מהווה שלב ראשון בתכנית המעבר של Far East Telecom לרשתות IP, הכוללת התקנת פתרונות ה-VoIP Essentra של ווקלטק בסטנדרט Class-5 ו- Class-4, התומכים בעשרות אלפי מנויים בחמישה מחוזות. הפרויקט יסייע ל- Far East Telecomלעבור בצורה חלקה לרשתות IP ויאפשר לה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים חדשניים, כמו גם ניהול יעיל של צמתי התקשורת של רשתות הטלפוניה הוותיקות של החברה.

פתרון ה-VoIP מבוסס ה- SIP של ווקלטק מאפשר ייעול המערכת ועבודה בעומסים כבדים ביותר, והוא מתוכנן לתמוך בצמיחתה העתידית של רשת התקשורת של Far East Telecom לקיבולות של מאות אלפי מנויים. לפני מספר חודשים קיבלה ווקלטק אישור ממשרד התקשורת הרוסי למתן שירותי VoIP מקצה לקצה בתקן Class-5. אישור זה יסייע לה לתת מענה איכותי לדרישותיהן וצרכיהן של לקוחותיה בשוק זה, בהן כאמור Far East Telecom וכן Russian Company ו-VMB מסנט פטרסבורג.

"ענף התקשורת הרוסי הינו יעד צמיחה אסטרטגי בעסקיה של ווקלטק, עם למעלה מ-30 לקוחות בשוק זה. אנו צופים כי מספר מנויי ה-VoIP בשוק הרוסי יגדל בכ- 60% במהלך 2009, אמר עידו גור, נשיא ומנכ"ל ווקלטק. "אנו שמחים מאד על היבחרנו על ידי Far East Telecom כספקית טכנולוגיית הליבה לרשת התקשורת העתידית שלה. התקנה זו מהווה פרויקט שדרוג תשתיות תקשורת חשוב ביותר, והיא ממחישה את מעמדה הייחודי של ווקלטק כספקית VoIP אמינה ומקצועית באזור", "ווקלטק הינה ספקית פתרונות VoIP מכובדת ברוסיה ואנו שמחים לשתף פעולה עימה וליהנות מניסיונה העשיר בהקמת רשתות VoIP, כמו גם מהתמיכה המקצועית בהתקנה", אמר אלכסנדר פוטוצקי, סמנכ"ל טכנולוגיות ב- Far East Telecom. "פתרונות ה- VoIPשל ווקלטק יאפשרו לנו להציע במהירות שירותים חדשים וליהנות מעלויות תשתית נמוכות. הדבר יותיר אותנו צעד אחד קדימה לפני מתחרינו".

אודות ווקלטק
ווקלטק תקשורת הינה ספקית גלובלית של פתרונות VoIP ומולטימדיה לשוק ספקי השירותים לטלפוניה. כחלוצת טכנולוגיות ה-VoIP מאז 1994, ווקלטק מספקת פתרונות המאפשרים לספקי השירות לחבר את רשתות ה-VoIP לרשתות אחרות ולספק שירותי טלפוניה על גבי רשתות VoIP. פתרונות החברה מאפשרים פריסה גמישה של רשתות הדור הבא (Next Generation Networks - NGN). בשיתוף פעולה עם אינטגרטורים בולטים ויצרני ציוד מובילים, ווקלטק משרתת בסיס לקוחות של עשרות ספקי תקשורת מובילים בעולם. את ווקלטק מוביל כיום צוות ניהולי מנוסה ומוערך.
www.vocaltec.com

אודות Far East Telecom
Far East Telecom הינה ספקית של שירותי תקשורת מתקדמים בשבעה מחוזות במזרח הרחוק הרוסי. כחברת הטלקום הגדולה באזור זה, מציעה Far East Telecom מגוון שירותי טלפוניה קווית, ניידת, אינטרנט וכן שירותים מתקדמים נוספים. Far East Telecom הינה חברה בת של Svyazinvest, מחברות התקשורת הגדולות בעולם, עם מחזור הכנסות שנתי של כ-8.5 מיליארד דולר ב-2008.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלברט-כהנא קשרי משקיעים ותקשורת עסקית.