מפרסם: אטד תקשורת
תאריך: 01/11/2009 14:34
נושא: אמנות, קולנוע, תרבות
אני קצת מדוכא ולפעמים בהיי
אני קצת מדוכא ולפעמים בהיי
עמותת אנוש
עמותת אנוש
הודעה לעיתונות

הקולנוע מתגייס לחודש בריאות הנפש - רם נהרי בסינמטק תל אביב

"אני קצת מדוכא ולפעמים בהיי"
סרט שהוא פרי פרויקט משותף לשידורי קשת ולנפגעי נפש חברי עמותת אנוש בבימויים של רם נהרי (אמאל'ה) ואריק קרבר.
יום ב' 9.11.09 שעה 17:00 - סינמטק ת"א בסיום ההקרנה יתקיים פאנל בהנחיית צופית גרנט ובהשתתפות הבמאים, אנשי מקצוע, השחקנים והקהל

הבמאי רם נהרי ("אמאל'ה", "אהבה זה כואב"), הוביל ביחד עם אריק קרבר את הפרויקט החברתי "יוצרים עם קשת" של הזכיינית "קשת" בשיתוף פעולה עם מפעל הפיס ועמותת אנוש. התוצאה : סרט המביא קולאז' מתוך עולמם של נפגעי נפש שיוקרן בסינימטק תל אביב. הכוכבים והיוצרים: חברי אנוש המתמודדים עם פגיעות נפשיות.

הסרט "אני קצת מדוכא ולפעמים בהיי", שהשתתף גם בפסטיבל ירושלים לסרטים, נעשה במהלך השנה השלישית לפרויקט החברתי "יוצרים עם קשת". זהו סרט דוקומנטרי בן 25 דקות הכולל מונולוגים, קטעי שירה וריקוד, סיפורים מצחיקים על אשפוזים, ומהווה למעשה קולאז' קולנועי של פגועי הנפש. הסרט יוקרן בתאריך 9.11.09 בשעה 17:00 בסינמטק תל אביב. בסיומה של ההקרנה יתקיים פאנל שנושאו: "הקולנוע בשירות הסטיגמה – או להיפך?".
הבמאי רם נהרי שבתיק עבודותיו נמצאות בין היתר סדרות המופת 'אמאל'ה' ו'אהבה זה כואב' ליווה את הפרויקט ואת המתמודדים. "בזכות הפרויקט יכלו הצעירים של עמותת אנוש להביא לידי ביטוי את היכולת הקריאטיבית שלהם, להעלות את הביטחון העצמי שלהם, את האמונה העצמית בכוח ובכישרון שלהם ואת תחושת השייכות לחברה, תוך הפחתת הסטיגמה", אומר נהרי.

קצת על פרויקט "יוצרים עם קשת"
במהלך שלוש השנים האחרונות מתקיים פרויקט של זכיינית "קשת" עם מתמודדים מעמותת אנוש העוסק בהעשרת עולמם של צעירים פגועי נפש בתחום הטלוויזיה והקולנוע. במסגרת הפרויקט למדו המתמודדים צילום ובימוי בסיסיים, כתיבה והפקה של טלנובלה – בשיתוף החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב.המתמודדים עברו סדנאות חווייתיות בריקוד על ידי יוסי יונגמן, מייסד ומנהל "להקת המחול יוסי יונגמן" שזכה בפרס שר התרבות בשנים 1999 ו- 2002. את סדנאות המוסיקה ליווה המוזיקאי, פזמונאי, מלחין והזמר יוני בלוך, אשר מוכר כשופט כוכב נולד ואחראי ללהיטים כגון "אחריות" , "מכיר אותו", "קנאה" ועוד....

ההקרנה תהיה פתוחה לקהל הרחב: 40 ₪ עלות כרטיס בקופות הסינימטק - כתובת שפרינצק 2, תל אביב יפו טלפונים 03-6060800
למתמודדים ולחברי עמותת אנוש - הכניסה חופשית

נשמח להזמינך להקרנה החגיגית כמו גם נודה מאוד במה לנושא החשוב המהווה את אחד האירועים המובילים של חודש בריאות הנפש. נגיעה תרבותית היישר אל תוך הנפש כמו כן, נשמח לתאם ראיון עם אחד מהמתמודדים שמשתתפים בסרט, עם רם נהרי אשר יוכל לספר על עשיית הסרט מנקודת מבטו , ועם אחד הגורמים אשר ליוו את המיזם החשוב.

אנחנו כאן לכל שאלה: לימור -0546316464, 0505700783-דיאנה, משרד- 03-9600634

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אטד תקשורת.