סי היימן וסיני מיתקי
סי היימן וסיני מיתקי
סי וסיני - מגע אנושי
סי וסיני - מגע אנושי
עמותת אנוש
עמותת אנוש
הודעה לעיתונות

מחר אירועי חודש בריאות הנפש : "אמנים יוצרים" - סי היימן וסיני מיתקי, מיצגי אומנות ויצירה בסינמטק חיפה

"אמנים יוצרים" ,אירוע ביוזמה מיוחדת של מיל"ם חיפה , סי היימן והיוצר סיני מיתקי, חבר עמותת אנוש לבריאות הנפש, יתקיים ביום חמישי, 5.11.09 ,החל מהשעה 17.00 אחה"צ, בשד' הנשיא 142 בסינמטק חיפה


במסגרת שבוע בריאות הנפש יתקיים מפגש "אמנים יוצרים" שיזמה מילם (מרכז ייעוץ למשפחות נפגעי נפש של עמותת אנוש. בתוכנית: תערוכות אמנות של מגוון יוצרים נפגעי נפש ובמופע המרכזי: סי היימן והיוצר סיני מתקי חבר עמותת אנוש.

נודה על במה לאירוע החשוב הזה שעלות ההשתפות בו היא תרומה חשובה למרכזים. נוכל לתאם ראיון עם סי הימן או עם החברים בעמותה שיספרו על הפעילות החשובה למען מתמודדים עם פגיעות נפשיות .כמו כן, נשמח להזמינך לסיקור האירוע.

בתוכנית:
17.00 קבלת פנים.
תערוכת יוצרים בה יתאפשר לרכוש מוצגים.
19.00 המופע המרכזי של הערב - סי היימן וסיני מיתקי "מגע אנושי… וכל שאהבה נפשי"

עלות ההשתתפות: 25 ₪ לאדם כתרומה לפעילויות של מילם חיפה. ניתן לרכוש כרטיסים למופע במכירה מוקדמת במרכז מילם בחיפה. מספר המקומות מוגבל.: טל' 04-8642644

[[email protected]]

קצת על מי"לם:
מרכזי מיל"ם הינם מרכזי ייעוץ למשפחות מתמודדים, המעניקים סיוע למשפחות של פגועי הנפש. המרכזים מופעלים על ידי עמותת אנוש לבריאות הנפש. במרכזי הייעוץ ישנו צוות אשר תומך ומלווה את המשפחות במתן עזרה וסיוע בהתמודדות עם המחלה והבירוקרטיה מול הרשויות. הצוות מעניק מידע על המחלות וליווי בהליך קבלת 'סל שיקום' מהמדינה. כמו כן נותן מידע על כל הזכויות שלהן זכאים המתמודד ובני המשפחה. המרכזים מקיימים קבוצות תמיכה, סדנאות , הרצאות מומחים, ערבי עיון ומפגשים חברתיים שונים, ומעניקים ייעוץ משפטי - כל השירותים ניתנים חינם .
עמותת אנוש מפעילה ארבעה מרכזי מיל"ם ברחבי הארץ: בירושלים , באשדוד, בנתניה ובחיפה
www.enosh.org.il

קצת על המפגש של סי וסיני :

דקה לאחר צאת אלבומה החדש "שנה מעכשיו" ושניה לפני השקת המופע החדש שלה, מתפנה סי היימן לשיתוף פעולה אמנותי מיוחד בסדרת הופעות הנושאת את השם "מגע אנושי", יחד עם ידידה הטוב, הזמר והיוצר סיני מיתקי.

הקשר בין היימן ומיתקי נוצר לפני חמש שנים במהלך מופע רב אמנים שהתקיים בפארק הירקון בתל אביב, בהפקת עמותת "אנוש" המשקמת אנשים המתמודדים עם פגיעות נפשיות. לאחר שהופיעו יחד, סיני הופתע לקבל טלפון מסי, שהזמינה אותו להמשיך ולהופיע עימה. (למעשה, עד היום הוא מעיד שעבורו זו הגשמת חלום). בחברות שנוצרה בין השניים היה זה אך טבעי שיווצרו תנאים לכתיבה משותפת של שירים.
השיר הראשון שכתבו יחד, "רוח האדם", נבחר ע"י עמותת אנוש כהמנון העמותה. את "רוח האדם" הפיק סיני מתוך משרדה של סי, "היימן הפקות" וכשהסתיימה הפקתו המוצלחת קיבל הזמנה מסי להצטרף לרוח החיה של צוות המשרד הקבוע.
החברות היפה והאמיצה בין סי וסיני נמשכת עד היום לשמחת שניהם.
במהלך חמש שנות עבודתם במשרד "היימן הפקות" עלה הרעיון למופע משותף אך בשל עבודתה של סי על אלבומה "שנה מעכשיו" וריבוי הופעותיה, המופע יוצא לאור רק עכשיו.
רצה הגורל, ובתזמון מופלא גם סי וגם סיני כבר נמצאים בתוך הקלטות של אלבומי האולפן החדשים שלהם.
שיר ראשון של סיני מאז "רוח האדם", בשם "שיר אל חוף אחר" ייחשף לראשונה במופע "מגע אנושי" ובקרוב ייצא גם כסינגל.
מיתקי מיוצג בלעדית ע"י משרדה של סי, היימן הפקות.

אנחנו כאן לכל שאלה: לימור -0546316464, 0505700783-דיאנה, משרד- 03-9600634

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אטד תקשורת.