מפרסם: ספילו תקשורת
תאריך: 29/11/2009 16:36
נושא: פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

אתר הדרושים JobMaster יוצא עם קמפיין פרסומי

בימים אלה כאשר ככל הנראה ימי המיתון כבר מאחורינו אנו שומעים על נתונים מעודדים של ירידה במספר המובטלים באוקטובר 2009 ועליה משמעותית בהיצע המשרות, וכעת עוד בשורה מעודדת למחפשי העבודה מגיעה מאתר הדרושים ג'וב מאסטר שמבשר ומוכיח כי "פשוט למצוא עבודה".

אתר דרושים JobMaster.co.il יוצא בימים אלה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה (חסויות) ובשלטי חוצות ברחבי הארץ, היקף ההשקעה המוערך בקמפיין עומד על כ- 800,000 ₪.

מדובר על קמפיין תדמיתי המבשר שלמצוא עבודה מעולם לא היה פשוט יותר, כי רק בג'וב מאסטר:

פשוט לחפש - האתר בעל תפעול פשוט ונוח. מיטב המהנדסים עובדים על האתר בכל רגע נתון על מנת לאפשר למחפשי העבודה ליהנות מתפעול קל, פשוט, נוח, מהיר ויעיל.
פשוט אמיתי - בג'וב מאסטר כל המשרות אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים ולא סתם מועתקות ללא אבחנה ממקורות אחרים.
פשוט להתעדכן – לאחר בחירת סוגי ההצעות המתאימות, שירות הסוכן החכם שולח למחפשי העבודה הצעות עבודה רלוונטיות בלבד ישירות לאימייל.
פשוט מגוון – מבחר משרות אדיר, בכל יום מתעדכנות אלפי הצעות עבודה חדשות במגוון תחומים ע"י אלפי מעסיקים שמפרסמים באתר.
פשוט חינם – כל השירותים לאורך כל הדרך ניתנים חינם למחפשי עבודה.

לדברי שי חן, מנהל פיתוח עסקי בג'וב מאסטר: "הקונספט הפרסומי של הקמפיין מבוסס על הערך העיקרי עליו מתבסס עצם קיומו של האתר והוא – פשטות.
לאחר עשר שנות פעילות ענפה ועשרות מחקרי עומק שביצענו בקרב מחפשי עבודה ממגזרים שונים באוכלוסייה הישראלית אנו מגיעים שוב ושוב לאותה מסקנה שהערך העיקרי שמנחה את מחפשי העבודה הוא תפעול אתר פשוט וקל, וכשאני אומר "פשוט" אני כולל בפנים את כל המרכיבים החשובים בחיפוש עבודה והם: התמצאות קלה באתר, משרות אמיתיות ולא מועתקות, שליחת הצעות רלוונטיות בלבד לאימייל, מגוון גדול של הצעות עבודה וכל זה ניתן בחינם לאורך כל הדרך.
אנו כיום האתר היחידי שנותן ערך פשוט אך חשוב זה למחפשי העבודה, בג'וב מאסטר שליחת קורות חיים מתבצעת ב- 2 הקלקות בלבד וללא סיבוכים ושירותים נלווים מיותרים שמוצעים בתשלום ושמפריעים בתהליך החיפוש, אתם מוזמנים לבקר באתר ולהיווכח בעצמכם"

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספילו תקשורת.