מפרסם: רויטל מרסיק יח"צ
תאריך: 29/12/2009 14:39
נושא: צרכנות
וילון אופטימי
וילון אופטימי
הודעה לעיתונות

וילון אופטימי- אביזר סנטר משיקה סדרת וילונות חדשים יוצרי אוירה

וילון אופטימי
"אביזר סנטר" משיקה סדרת וילונות חדשים יוצרי אוירה.

חברת "אביזר סנטר", המובילה בישראל בתחום וילונות וטקסטיל לבית, המשווקת את המותג DOMUS. משווקת את וילון יוצר אוירה אופטימית. הוילון עשוי טקסטיל בגוון ירקרק, היוצר אוירה נעימה ואופטימית בחדר.
בד הוילון אוורירי ונעים למגע על מנת ליצור אווירה קלילה ונקייה.
אביזר סנטר מעניקה ללקוחותיה ללא תשלום שירות ייעוץ של מעצב מקצועי המגיע לבית הלקוח.

הוילונות המעוצבים מוצעים ללקוחות פרטיים באמצעות מחלקה מיוחדת של מעצבים ויועצים, המספקים ליווי וייעוץ מקצועי עד לבית הלקוח. למעוניינים בוילונות בהתאמה אישית, נשלחת מעצבת מקצועית לביתו, שנותנת לו ייעוץ מקצועי ועיצובי לגבי תכנון והתאמת הוילונות לבית.
המעצבת מגיעה לבית הלקוח עם מגוון בדים ואביזרים ויחד איתו מתאימה את הוילונות לאווירת המקום – לריהוט, לריצוף, לתאורה ולאופי אנשי הבית.
השירות מאפשר לתת פתרונות בשטח, לנצל את מגוון האפשרויות והיכולות הייצוריות והעיצוביות של החברה וליצור התאמה מושלמת של הוילונות למראה הבית.

וילונות DOMUS משווקים גם ברשתות השיווק המובילות ובחנויות הטקסטיל המובחרות ברחבי הארץ. לבירור מיקומי נקודות מכירה: 1800-20-22-23

חברת "אביזר סנטר" הינה הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הדקורציה, היא פועלת מזה כ-60 שנה תחת מעטפת של איכות שירות וחדשנות – ללא תחרות. החברה מספקת את כל הפתרונות המלאים בתחום עיצוב והצללה, תוך התאמה מקסימלית לצרכי הלקוח / הפרוייקט, באמצעות צוותי ייעוץ מנוסים, ליווי טובי המעצבים, האדריכלים והקבלנים באלפי פרוייקטים ברחבי ישראל.

לפרטים נוספים: רויטל מרסיק, יחסי ציבור. טל: 0544-218414.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רויטל מרסיק יח"צ.