מפרסם: רויטל מרסיק יח"צ
תאריך: 31/12/2009 12:04
נושא: בריאות, טיפוח
בודי טייט
בודי טייט
הודעה לעיתונות

אגן הים התיכון- לא רק איזור גיאוגרפי

אגן הים התיכון- לא רק איזור גיאוגרפי
סקירת הדרכים והשיטות המוצעות לעיצוב 'אגן הים התיכון' – הלא הוא מבנה הירכיים הרחב המאפיין את נשות אגן הים התיכון

הנשים הישראליות, הידועות ביופיין, 'זכו' לכינוי נשות אגן הים התיכון, לא רק משום המיקום הגיאוגרפי שלהן, אלא כי הן מאופיינות במבנה גוף הכולל אגן רחב וירכיים מעוגלים, מבנה אגס הנקרא גם בשפה מקצועית endomorph המתאפיין במבנה עגלגל ואחוז שומן גבוה שקשה לשרוף.
אך, החסרון האסתטי הוא היתרון הבריאותי: ממחקרים שנעשו בתקופה האחרונה נמצא כי נשים בעלות מבנה גוף מסוג זה נוטות פחות למחלות לב והן התברכו באריכות ימים...

כולנו יודעים שדיאטה וספורט לא משנים את מבנה הירכיים והאגן. הצטברות מקומית של שומן הנובעת מגנטיקה, הרגלי אכילה לקויים, זרימת דם לא סדירה וחוסר פעילות גופנית, מביאים למצב בו אגן הירכיים הרחב יהיה המקום האחרון להיעלם, גם הקשות שבדיאטות לא ישפרו את המצב ואולי אף יחמירו אותו.
קיים הבדל גם בטיפול בירכיים החיצוניות ובין הטיפול בירכיים הפנימיות. ירכיים פנימיות קשות יותר לטיפול מאחר והעור באזור זה פחות אלסטי ואינו נוטה להתכווץ לאחר ירידה במשקל.

ד"ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית, סוקר את מגוון השיטות והדרכים, על היתרונות והחסרונות שבכל שיטה, להתמודדות עם ירכיים מעוגלים או המאופיינים בעודף שומן.

שאיבת שומן קלאסית – ניתוח המיועד לשאיבת שומן מהירכיים, מתאים לטיפול בעודפי שומן מקומיים, גם בירכיים החיצוניות וגם בפנימיות.
היתרונות: זהו הטיפול הוותיק ביותר, ובמרוצת השנים הצטבר בו הרבה נסיון וידע מקצועי.
מבחינת החסרונות: מדובר בניתוח לכל דבר, ותופעות הלוואי המרובות שלו, זמן החלמה עד חזרה לפעילות, וכן קיים חשש לאי סדירות במראה העור בשתי הרגליים לאחר הניתוח.
כמו כן, הניתוח נותן מענה למצבור השומן, אך אינו מטפל בעודף העור שנוצר בעקבות הוצאת השומן. זה חשוב יותר כשמדובר בירכיים פנימיות, כי שם העור פחות אלסטי ועלול להישאר רפוי לאחר הניתוח.

ניתוח מתיחה של הירכיים- מיועד לירכיים הפנימיות בלבד. הוא מתאים גם לטיפול בשומן העודף וגם לטיפול בעור הרפוי. החיסרון: זהו ניתוח לכל דבר עם תקופת החלמה ממושכת ולעיתים לא נעימה, נשארות צלקות, ועלולים לצוץ סיבוכים לא מעטים. היתרון: מאפשר מתיחה טובה של הירכיים הפנימיות.

המסת שומן בלייזר או בגלי רדיו - מכשור חדשני הנועד לטפל במצבורי שומן באזורים הקשים לטיפול בדיאטה ופעילות גופנית. לדוגמא: בודי טייט - הפועל באמצעות גלי רדיו. היתרון – נותן מענה גם לשומן וגם למתיחה ומיצוק של העור. מתאים לירכיים חיצוניות ופנימיות, מבוצע בהרדמה מקומית בלבד, עם חזרה מיידית לשגרת היום, ללא סיבוכים.
החיסרון: מדובר במכשיר חדש ועדין אין הרבה ניסיון. עדיין לא יודעים לכמה זמן נשארת תוצאת המיצוק של העור, והמתיחה שהוא מאפשר היא מוגבלת ביחס לניתוח מתיחה.

ד"ר רונן גלזינגר הינו מומחה לכירורגיה פלסטית, חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ועומד בראש שתי מרפאות: במגדלי עזריאלי בתל אביב, ובבאר שבע.

לפרטים נוספים: רויטל מרסיק, יחסי ציבור: 0544-218414.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רויטל מרסיק יח"צ.