מפרסם: ספילו תקשורת
תאריך: 07/01/2010 12:29
נושא: עבודה ורווחה
הודעה לעיתונות

תחזית אופטימית לגיוס עובדים בשנת 2010

74% מהמעסיקים ומנהלי הגיוס צופים מגמת עליה בגיוס עובדים בשנת 2010 בניגוד לכ- 8% שעדיין צופים ירידה במספר המועסקים. כך עולה מסקר שערך אתר דרושים JobMaster בקרב כ- 700 חברות ומעסיקים מתחומי פעילות שונים. תוצאות הסקר מצביעות עוד כי 12% מכלל המעסיקים דיווחו כי מספר הגיוסים לא ישתנה ו- 6% טרם החליטו אודות היקפי גיוס בשנה הבאה.
החברות והמעסיקים שנבדקו חולקו לפי תחומי פעילות. התוצאות מצביעות כי בחברות מתחומי: הייטק ומחשבים, כספים וכלכלה, פרסום ושיווק ובתחום התעשייה והייצור צופים לעליות בהקיפי גיוס.
בניגוד אליהם, בחברות מתחומי ה: ביטוח, חוק ומשפט, טקסטיל ואופנה צופים לירידות בהיקפי הגיוס.
שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי באתר הדרושים JobMaster, אומר: "ברבעון האחרון של 2009 חברות רבות שינו את מטרותיהן מקיצוצים וצמצומים ליעדי פיתוח וצמיחה, דבר שגרם להן לחזור ולגייס עובדים חדשים. בתקופה האחרונה אנו עדים לחברות רבות שבמהלך 2009 הפסיקו גיוסים באופן מוחלט כלל לא פרסמו הצעות עבודה וכאלה שצמצמו משמעותית את הגיוסים וכיום חברות אלה חוזרות לפרסם משרות ומחפשות עובדים. יחד עם זאת, עדיין יש חברות שנוקטות באסטרטגיית "נחכה ונראה", הן נוטות להיות ספקנים ונוהגות בזהירות מבלי לבצע שינויים דרמטיים בכל הנוגע לגיוס עובדים גם במהלך 2010“.

אתר ג'וב מאסטר www.jobmaster.co.il הינו לוח דרושים המאגד תחתיו אלפי משרות מגוונות, אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים וכל השירות בו למחפשי עבודה ניתן ללא תשלום.
המעסיקים מקבלים קורות חיים של מחפשי העבודה ובמקביל יכולים לבצע חיפוש של מועמדים המתאימים להם במאגר קורות חיים המוצג באתר ומפולח לפי כל תחומי התעסוקה בישראל.
ב- JobMaster.co.il מבקרים מעל 1.4 מיליון גולשים מידי חודש.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספילו תקשורת.