מפרסם: רויטל מרסיק יח"צ
תאריך: 14/01/2010 11:49
נושא: בריאות
Q 10
Q 10
הודעה לעיתונות

'דכאון חורף'? Q10 GUARD - של "ארומה לייף"

'דכאון חורף'?
מחקרים רפואיים מצאו כי Q10 יעיל לשיפור תפקוד ורמת האנרגיה בגוף

'דיכאון חורף' – יש דבר כזה! עונת החורף משפיעה לא רק על הגוף באופן פיסי אלא גם נותנת את אותותיה באנרגיות ירודות, חולשה ומצבי רוח משתנים, רבים מאיתנו לא מבינים את הנזקים הפיסיים שהנפש עלולה לגרום לגוף, מצב זה נקרא דיכאון חורף או "תסמונת הדוב", מצב בו מתגברת תחושת דכדוך ועייפות, והעדפה להעביר את היום בשינה. דיכאון החורף נגרם מהתקצרות שעות האור וכמות מועטה של קרני שמש המחדירות חיות. אמנם ישראל היא מדינה רווית שמש ואור גם בחורף, אך מחקרים מראים כי עדיין כ- 2% מהישראלים סובלים מתופעה זו.
"ארומה לייף", המתמחה במוצרי בריאות טיפוליים, משווקת את סדרת Q10 GUARD - - תוסף מזון היחיד הנושא 5 פטנטים רשומים בכל העולם.

קו-אנזים Q10 הוא חומר דמוי ויטמין אשר נמצא באופן טבעי בכל תאי גופנו, והוא אחראי לייצור אנרגיה ומשפיע על כל תהליכי החיים שלנו. הוא משמש לטיפול במחלות רבות כמו מחלות לב, עייפות, איבוד כושר גופני ואנרגיות נמוכות וחולשה.
במחקרים רבים ברחבי העולם הוכח הקשר הישיר בין קו-אנזים Q10 ובין רמת האנרגיה של הגוף. במחקר פיני נמצא כי אתלטים שנטלו את התוסף הראו ביצועים ספורטיביים טובים יותר באופן מובהק. שיפור ביצועי האתלטים נגזר מהשיפור בפרמטרים הפיסיולוגיים שלהם. במחקר אחר הוכח כי לנטילת התוסף אפקט מפיג עייפות כתוצאה מפעילות פיזית. במחקר נוסף נמצא כי מתן קו-אנזים Q10 עשוי לשפר את מצבם של אנשים הסובלים מתופעת ה"עייפות הכרונית".

- Q10 GUARD - של "ארומה לייף" פותח בטכנולוגיה פטנטית חדשה שפותחה לאחרונה מאפשרת מעכשיו רמת ספיגה וזמינות גבוהה יותר של הקו- אנזים Q10 בדם. שיטה זו, הנקראת "אולטרזום", ומבוססת על ננו טכנולוגיה, היא זו המאפשרת את האפקטיביות הגבוהה של ספיגה וזמינות החומר בדם. מחקר קליני הוכיח והראה כי הספיגה של קו-אנזים Q10 מסוג "אולטרזום" גדל פי 3-9 בהתאם לגיל ומצב הגוף, וזאת ביחס לקו-אנזים Q10 רגיל.

Q10 GUARD - - תוסף המזון היחיד בטכנולוגיה זו, נושא 5 פטנטים רשומים בכל העולם ואיכותו הוכחה מחקרית ב- 4 מחקרים קליניים שונים, והוא היחידי שאושר לשימוש כתוסף תזונה על ידי הרשויות המחמירות ביותר בעולם: ארה"ב, אירופה, יפן ואוסטרליה.
מחיר- 149.99
לבירור נקודות מכירה: 08-9287778.
לפרטים נוספים: רויטל מרסיק, יחסי ציבור. טל: 054-4218414.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רויטל מרסיק יח"צ.