מפרסם: ארזי תקשורת
תאריך: 18/01/2010 19:45
נושא: מוניציפלי, משטרה
סיכום פגישה קורס ועדי בתים
סיכום פגישה קורס ועדי בתים
סיכום פגישה קורס ועדי בתים
סיכום פגישה קורס ועדי בתים
הודעה לעיתונות

סיכום פגישה קורס ועדי בתים – משטרת קהילתית אור-עקיבא

במסגרת תוכנית הלימודים של קורס ועדי בתים ואיכות הסביבה, המופעל על ידי צוות המחלקה לעבודה קהילתית, אנג'לה יונטאייב ואברהם שני בשיתוף המכון על שם גיורא יוספטל, התקיימו שני מפגשים של חברי הקורס עם נציגי תחנת המשטרה באור-עקיבא.

המפגש הראשון התקיים במשרד לעבודה קהילתית, בהשתתפותו של רונן דוד, שוטר קהילתי, והמפגש השני התקיים בתחנת המשטרה בהשתתפות ראש העיר, שמחה יוסיפוב, עוזר ראש העיר, מאיר לב טוב, רונן דוד, שוטר קהילתי,גיא הראל,מש"ק מתנדבים,רחל אוזן,רכזת אגף קהילה ומשמר אזרחי

במהלך המפגשים נדונו הנושאים הבאים: ביטחון אישי ויישובי, תפקידו של השוטר הקהילתי , שילובו בקהילה, שיתוף הפעולה בין השוטר הקהילתי לנציגי ועדי בתים, התנדבות ואחראיות אישית, ועוד. רונן דוד, השוטר הקהילתי הדגיש את חשיבותו של שיתוף הפעולה בינו לבין הצוות של המחלקה לעבודה קהילתית, דבר המאפשר, בין היתר, יצירת פתרונות בכל הקשור לסכסוכים בין שכנים, מפגשי למידה הדדית, גישור בשכונות , הכרות עם נציגי ועדי בתים, ועוד ועוד.

מאיר לב טוב, עוזר ראש העיר, סיפר על המבנה של המשטרה הקהילתית באור-עקיבא, על המשמר האזרחי ועל התנדבות למען הגברת הביטחון האישי והיישובי, שמחה יוסיפוב, ראש העיר, בירך את חברי הקורס על התמדתם ועל רצונם להיות חלק ממערך פעילי היישוב בכלל, ובפרט בהשתתפות כמתנדבים במשמר האזרחי או במשמר שכונה.

ראש העיר ציין בדברו את החשיבות שהוא, כראש העיר, נותן לנושא הזה, ועל המאמץ שנעשה למען לגייס עוד שוטרים, עוד ניידות ובעיקר עוד מתנדבים. בהקשר זה ביקש ראש העיר מכל המשתתפים להתגייס למען ביטחון בשכונות וביישובי.

סיכם את המפגש מר אברהם שני מנהל המחלקה לעבודה קהילתית, אשר בירך על שיתוף הפעולה הקיים בין השוטר הקהילתי, רונן דוד, לצוות המחלקה , ובנוסף הדגיש את החשיבות של העצמת תושבים כמנוף לפיתוח מנהיגות קהילתית וכביטוי לאחראיות שהתושבים לוקחים על עצמם למען עצמם ולמען היישוב כולו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארזי תקשורת.