מפרסם: ארד תקשורת
תאריך: 19/01/2010 13:47
נושא: פרסום ושיווק
לוגו סופרגז
לוגו סופרגז
הודעה לעיתונות

סופרגז יוצאת במיתוג מחודש

המיתוג המחודש, בעלות של כ-100 אלף שקלים, כולל שפה תקשורתית חדשה, תחת משפט המיצוב "סופר שירות. סופר אמינות"

חברת הגז סופרגז, אחת מארבע חברות הגז הגדולות בישראל, יוצאת במיתוג מחודש באמצעות משרד הפרסום בריקמן, בהשקעה כוללת של כ-100 אלף שקלים. המיתוג המחודש שם דגש על ערכי החברה: אמינות ושירות.

במסגרת המהלך נערכה מתיחת פנים ללוגו, נוסף משפט המיצוב "סופר שירות. סופר אמינות" וגובשה שפה תקשורתית חדשה השמה דגש על הדרך שימושי הגז לתועלת האדם וחיבור לצרכן המשתמש בו.

דגש נוסף הושם על ממשקי המפגש עם הלקוחות: החשבוניות והמעטפות עוצבו מחדש, והן מצטיינות בצבעוניות, בהירות וידידותיות ללקוח. בנוסף, לקוחות החברה יקבלו מעתה גם תזכורת לכך שמיכל הגז שלהם הוחלף, בדמות תלי-מיכל מעוצב, ועליו הכיתוב "רצינו שתדע שהיינו פה. רצינו לעדכן אותך שסיפקנו מיכל חדש לבקשתך", שיוצמד למיכל הגז החדש, בו שולב כיס לאחסון הקבלה או החשבונית.

לגיבוי והשקת המהלך מותג גם בנין הנהלת "גרנית הכרמל", חברת האם של סופרגז, הממוקם על כביש החוף באזור התעשייה של נתניה, בשני שלטי ענק בגודל כולל של 60*12 מטר הנושאים את הלוגו והסלוגן המעודכנים.

לדברי רון קיסרי, סמנכ"ל שיווק וקשרי לקוחות: "סופרגז הינה החברה המובילה בישראל בכל הנוגע לאמינות ושירות ואנו דואגים באופן שוטף לשיפור נוסף שלהם. מתיחת הפנים שעשינו למותג מצביעה על החדשנות ועל התנופה העסקית של סופרגז".

אודות סופרגז
סופרגז הינה אחת מארבע חברות הגז הגדולות בישראל. החברה נמצאת בשליטת גרנית הכרמל השקעות בע"מ חברת אחזקות ציבורית הנמצאת בשליטת קבוצת עזריאלי. יו"ר גרנית הכרמל הוא מנחם עינן, מנכ"ל גרנית הכרמל הוא יוסי זינגר. www.granitehacarmel.co.il.

סופרגז נוסדה בשנת 1953 והיא משרתת 450 אלף לקוחות, בכללם משקי בית, חקלאים ותעשיינים. סופרגז הינה ספקית הגז הבלעדית של כל כוחות הביטחון בישראל. החברה מוסמכת לתקן - ISO 9001:2000 תקן לניהול איכות. ותקן ת"י 18001 - למערכת ניהול בטיחות וגיהות תעסוקתית והיא חברת הגז היחידה בארץ שעומדת בסטנדרט הבטיחות הגבוה של מכון התקנים הישראלי.

לפרטים נוספים: אושרת אדלר אקהאוז, ארד תקשורת: 054-6699348

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארד תקשורת.