מפרסם: גיא תקשורת
תאריך: 23/02/2010 19:20
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

חברת Netwise פיתחה פורטל ממשלתי בבוצוואנה בהשקעה של מעל מיליון שקל

הפורטל הממשלתי הראשי של ממשלת בוצוואנה (gov.bw) שפותח ע"י חברת Netwise הישראלית עלה בימים אלה לאוויר. פיתוח הפרויקט נמשך כשבעה חודשים, בעלות של מעל למיליון שקל וכלל אפיון, פיתוח, QA ויישום המערכת.Netwise שיתפה פעולה בהקמת האתר עם חברה מקומית והכשירה צוות מקומי בניהול תוכן, תפעול ותחזוקת הפורטל.

לדברי בועז חן, מנכ"ל Netwise: "את הפרויקט קיבלה Netwise אחרי שחברה הודית החלה בביצוע על תשתית EPI ולא הצליחה להתקדם. בפרויקט היה אתגר ניהולו משמעותי כיוון שצוות הפיתוח כלל מתכנתים ואנשי תוכן ישראלים, מתכנתים מקומיים וצוות פיתוח של Netwise ברומניה. הצלחת הפרויקט מבוססת על הניסיון עשיר של Netwise בתחום e-Government בכלל ובאפריקה בפרט, על מתודולוגיה ייחודית לניהול פרויקטים ועל יכולות פיתוח מהיר".

בוצוואנה נמצאת במרחק 15 שעות טיסה מישראל, מה שחייב את צוותי הפיתוח של Netwise לשהות פרקי זמן ארוכים במדינה. בפרויקט הוטמעה מערכת של חברת EPI בהתקנה הגדולה ביותר של המוצר באפריקה עד כה. צוות התוכן של Netwise העלה לאתר תכנים באנגלית ובשפה המקומית ( Setswana).

לדברי שי שיפרין, מנהל הפרויקט, "פורטל gov.bw מהווה שער כניסה לכל השירותים והמידע שממשלת בוצוואנה מספקת לאזרחיה. במסגרת הפרויקט נבנתה תשתית שתאפשר לפתח שירותים מקוונים ולהרחיב את הפורטל לאתרי משרדים ורשויות מקומיות. לאחר שנה שהפרויקט היה תקוע עם חברה הודית, הצלחנו תוך ארבעה חודשים להעלות את האתר לאוויר".

חברת Netwise היא החברה המובילה בישראל בהקמת מערכות לאינטראקציה עסקית. החברה משלבת מומחיות בניהול פרויקטים, פיתוח תוכנה ואפיון ממשק משתמש, ומעסיקה כ- 250 עובדים. Netwise מספקת שירות מקצועי ללמעלה מ- 70 חברות וארגונים מהגדולים ביותר במשק, ועובדת בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט כשותף זהב. www.netwise.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא תקשורת.