מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 20/06/2010 11:03
נושא: אקטואליה
קניוני ישראל למען גלעד שליט. צילום: אראל בשור
קניוני ישראל למען גלעד שליט. צילום: אראל בשור
לוגו קניוני ישראל
לוגו קניוני ישראל
הודעה לעיתונות

קבוצת קניוני ישראל מתגייסת למען גלעד שליט - תחלק 18,000 בלונים צהובים לקהל הרחב

קבוצת קניוני ישראל נרתמת למען החזרתו של גלעד שליט ומציינת את השנה הרביעית לחטיפתו בחלוקת 18,000 בלונים צהובים לקהל לקוחותיה

קבוצת קניוני ישראל, המונה 18 קניונים ברחבי הארץ, נרתמת למען החזרתו של גלעד שליט ומציינת את השנה הרביעית לחטיפתו ביום שישי ה 25/6/10 ,בחלוקה של 18,000 בלונים צהובים שעליהם יודפס: "מוקדש באהבה לגלעד שליט".

אילנית גריוביץ ברגר , סמנכ"ל השיווק בקניוני ישראל: " חלק מההוויה של קבוצת קניוני ישראל הפועלת למען הקהילה ועם הקהילה, היא מעורבות חברתית, הבאה לידי ביטוי בפועלנו לאורך כל השנה. החודש ירתמו קניוני הקבוצה לחיזוק המודעות של הקהל הישראלי בחשיבות החזרתו של גלעד שליט הביתה. קבוצת קניוני ישראל, כשמה כן היא, פועלת למען הקהילה בה היא נמצאת באופן שוטף. כולנו רוצים לראות את גלעד שליט בבית והשתתפות בפעילות זו חשובה והולמת את ערכי הקבוצה שלנו ."

הפעילות תתקיים ביום שישי ה- 25/6/10 בין השעות 10.00 – 13.00, בכל קניוני הקבוצה ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה, קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן- סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים ,דודג' סנטר, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).

אתר קניוני ישראל - www.israel-malls.co.il

לפרטים נוספים: זיוה וייס -03-6360000 ,דניאלה רייבנבך- 050-4000104

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.