מפרסם: ספילו תקשורת
תאריך: 20/06/2010 16:03
נושא: עבודה ורווחה
הודעה לעיתונות

אתר הדרושים JobMaster בקמפיין פרסומי בעל מסר נועז וחצוף

JobMaster.co.il, אתר הדרושים המוביל בישראל, עולה בקמפיין תדמיתי תחת הקונספט הנועז:
"אתה נותן לי העלאה או שאני נכנס ל- מאסטר?".

לדברי שי חן, מנהל פיתוח עסקי ב- JobMaster:
"היום, כבר לא צריך לעבוד קשה בשביל למצוא עבודה, וזה אפילו לא עולה כסף. כאתר המוביל את לוחות הדרושים באינטרנט בישראל היה חשוב לנו להעביר את מסר הפשטות והנוחות ולהדגיש למחפשי עבודה שתמיד יש להם אלטרנטיבה. אף אחד לא צריך להיות מתוסכל במקום עבודתו, פשוט נכנסים למאסטר, ומוצאים עבודה חדשה וטובה יותר, בקלות, בנוחות ו- בחינם!".

חן מוסיף: "הקמפיין מהווה חלק בלתי נפרד מההתפתחות והשמת החידושים הטכנולוגיים באתר, שאף הוא עבר מתיחת פנים קלה לטובת נוחות המשתמשים. חיפוש משרות בחינם, מאגר ענק של משרות אמיתיות ומקוריות שהגיעו ישירות מהמעסיקים, סוכן חכם שעובד בשבילך, מגוון הצעות עבודה בתחום עבודה בחו"ל, הם רק חלק מהיתרונות הרבים מהם נהנים מחפשי העבודה ב- JobMaster".

גם עבור מעסיקים, כך מגלה חן, יש ל- JobMaster הרבה מה להציע:
"ב-JobMaster מבקרים מעל 1.4 מיליון גולשים מידי חודש. המעסיקים יכולים ליהנות מחשיפה גבוהה ביותר ע"י פרסום מודעות, או לקבל גישה למאגר עצום, מפולח ומתקדם של קו"ח רלוונטיים ולבחור בעצמם מועמדים לפי דרישות התפקיד. לאחרונה גם השקנו שירות חדשני ומהפכני בתחום הדרושים הנקרא "clickMaster", ומאפשר למעסיקים לפרסם ולקדם מודעות דרושים בשיטת תשלום עבור הקלקות בלבד."

הקמפיין, בהיקף כולל של כ- 700,000 ש"ח, יעלה ב-17 ביוני ויכלול שלטי חוצות, אוטובוסים ותשדירי רדיו בתחנות מובילות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספילו תקשורת.