מפרסם: HOT
תאריך: 28/07/2010 11:16
נושא: בידור ופנאי
יומן חצויה
יומן חצויה
הודעה לעיתונות

כוכבי "חצויה", דרמת הנעורים המצליחה של HOT VOD Young, יככבו ביומן שבועי לתלמיד (הוצאת "קוראים")

כוכבי "חצויה" יגיעו ליריד חזרה לבית הספר - it'School,
לחתום על יומנים בכיכובם
בימים ג'-ה' 10-12.8.10 בשעה 18:00
בביתן מס' 11 בגני התערוכה תל-אביב

לאחר שכיכבו על מסך הטלוויזיה, שערי העיתונים ואף יצאו לסיבוב הופעות מוזיקאלי, כוכבי "חצויה", דרמת הנעורים המצליחה של HOT VOD YOUNG, כובשים יעד נוסף ככוכבי הנוער המובילים בישראל, ויככבו על גבי יומן שבועי לתלמיד של הוצאת "קוראים" לשנת הלימודים הקרובה.

כוכבי "חצויה", יון תומרקין, עמית פרקש, לי בירן, אגם רודברג, מאיה שואף, ידידיה ויטל, אבי קורניק, אנה זאיקין ואחרים, יגיעו ליריד החזרה לבית הספר, it'School, בימים ג'-ה' 10-12.8.10 בשעה 18:00, בביתן מס' 11 בגני התערוכה תל-אביב, לחתום על יומני הנוער בכיכובם של הוצאת "קוראים".

היומן השבועי של "חצויה", בהוצאת "קוראים", מבוסס על דרמת הנעורים הפופולארית של HOT VOD Young, "חצויה", כולל תצלומים מרהיבים של כוכבי הסדרה ומציע לתלמידי בית-הספר ומעריצי הסדרה, לנהל את סדר יומם על פני כל שנת הלימודים, לצד תמונותיהם של: יון תומרקין, עמית פרקש, לי בירן, אגם רודברג, מאיה שואף, ידידיה ויטל, אבי קורניק, אנה זאיקין ואחרים.
בנוסף, יומן "חצויה" מכיל את תשובותיהם של הכוכבים לשאלון אישי, ושלל עזרים לנוחות התלמידים הכוללים מערכת שעות, לוח מבחנים, חופשות ועוד.
היומן כולל 144 עמ', בכריכה רכה, במחיר של 39.99 ₪. ניתן להשיג ברשתות הגדולות ובחנויות הספרים.

"חצויה", דרמת הנעורים שיצרו אילן רוזנפלד ושירה אלון והופקה על ידי דורי מדיה דרסט זכתה להצלחה ופופולאריות רבה בקרב בני הנוער עם כ- 15 מיליוני הזמנות ב- HOT VOD Young. העונה הראשונה של חצויה זכתה לאחרונה אף להצלחה בין לאומית כשעלתה לשידור בקרב כ-40 מדינות ברחבי אמריקה הלטינית. בעונה האחרונה הצטרפו לסכסוך עתיק היומין בין הערפדים לבני האדם- השדים, שמאז ומעולם היו האויב המיתולוגי של הערפדים.

יריד החזרה לבית הספר - it'School , הגדול בכל הזמנים והראשון מסוגו בישראל ייערך החל מה-10 עד ה-12 באוגוסט (ג',ד',ה') בין השעות 10:00-22:00. ביתן מס' 11 בגני התערוכה תל אביב. הכניסה חופשית עד השעה 14:00, מחיר כרטיס כניסה החל מהשעה 14:00 - 15 ₪. היריד יציג תחת קורת גג אחת את החידושים האחרונים וכל הציוד הנדרש לקראת החזרה לבית הספר במחירים מיוחדים וכן סדנאות, מתקנים, פעילויות ומופעים והרצאות מומחים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.