מפרסם: גיא טצה יועצי תקשורת
תאריך: 19/08/2010 13:30
נושא: קולינריה
black bar 'n' burger
black bar 'n' burger
הודעה לעיתונות

רשת המסעדות Black Bar 'n' Burger מגיעה לאשדוד!

צחי בוקששתר, השף והבעלים של רשת המסעדות Black Bar 'n' Burger, מגיע לאשדוד, ופותח סניף בהשקעה של כ- 4 מליון שקלים. שטחו של הסניף 350 מ"ר והוא כולל 200 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, חדר VIP, תאים פרטיים וסנאגים. הסניף החדש מצטרף לרחובות, סינמה סיטי רמת השרון, רמת החי"ל תל אביב, באר שבע, ראשון לציון, ירושלים, חיפה, פתח תקווה, מרכז עזריאלי תל אביב, נתניה וכפר סבא והופך את רשת Black Bar 'n' Burger לרשת מסעדות ההמבורגרים הגדולה במדינה עם 12 סניפים בפריסה ארצית.

העיצוב הייחודי של סניפי רשת Black Bar 'n' Burger. מאופיין בחלל שחור אין סופי ועשיר באלמנטים עיצוביים מיוחדים, לרשת ולסניף באשדוד: משחק של שחור עם נגיעות של אדום, תאורת רקע עם תאורת תנועה, שילוב בין צורות קשתיות וגופים ישרים וקובייתיים ושילוב של עבודות אמנות מקוריות, כל אלה מעניקים למקום אווירה ייחודית. קירות הסניף יקושטו בציורים אומנותיים של הדמויות שעל שמם נקראו ההמבורגרים : שוורצנגר , נורמה ג'ין , יקוזונה ובריז'יט בורדו.

Black Bar 'n' Burger מציע חוויה בלתי נשכחת של בשר ואלכוהול. 12 סוגי המבורגר מעולים, ביניהם המבורגר צמחוני ופישבורגר, ועוד בשרים איכותיים ומטעמים שכיף לאכול. על הטעמים אחראי השף צחי בוקששתר. לדבריו: "בשנים האחרונות אני נהנה להכין אוכל פשוט וטעים שאינו מתחכם ומדבר לכל אחד, מסועדים של 'פעם ב-' ועד אניני טעם שאוהבים מאוד את השילובים והטעמים של Black . המנות שלנו עשויות מהבשר הכי טוב בארץ, נתחים מובחרים של בשר ישראלי טרי בשילוב מדויק, יוצרים את ההמבורגר המנצח של בלאק".

להלן הצצה לתפריט: פופאי-בורגר – המבורגר בשר ותרד עם אגוזים (54 ₪); פיש-בורגר - המבורגר מסלמון טרי מוגש עם לחמנייה מחיטה מלאה (54 ₪); מה-בורגר – המבורגר עסיסי מבשר טלה בלחמניית המבורגר עם טחינה (51 ₪); בריז'ט ברדו – המבורגר עסיסי צמחוני על בסיס עדשים ומנבטות עם בצל ופטריות מעל (44 ₪); שלושת הטנורים – טעימה משלושה המבורגרים של 100 גרם כל אחד – עופבורגר ,קלאסי , פופאי בורגר (55 ₪); דאבל עוף- רצועת חזה עוף, רצועת פרגית, בצל ירוק, תרד וקוביות עגבניות מוקפצים ומונחים על פיתה דרוזית קלוייה, בתוספת טחינה ורוטב צ'ילי (69 ₪); צ'ילי בשר ושעועית (39 ₪); אדה מה מה (35 ₪); סנטה סינטה, פרוסות דקיקות של סינטה כבושה במלח ושמן זית (41 ₪); שניצל ענק עם פירה (56 ₪); Durum אנטריקוט – עם בצל, עגבניות ופלפל חריף בפיתה דקיקה ורוטב מעל (62 ₪); סלט עוף ושקדים (56 ₪); נקניקיית עגל על הגריל עם קצת חריף על סלט תירס חם (27 ₪);
רשת Black Bar 'n' Burger הוקמה בשנת 2004 על ידי איציק אדרי והשף צחי בוקששתר. כיום הרשת מונה 12 סניפים ועתידה להמשיך ולהתרחב ברחבי הארץ על פי השיטה הזכיינית.
הסניף יהיה פתוח לקהל הרחב החל מ- 17:00 מדי יום ובהמשך ייפתח לקהל הרחב החל מהשעה 12:00.

"סיטי אשדוד" שד' ירושלים 12 , אשדוד

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא טצה יועצי תקשורת.