מפרסם: הופ!
תאריך: 16/09/2010 10:01
נושא: טלוויזיה, ילדים ונוער
פוקויו
פוקויו
פיג'ממה
פיג'ממה
שמוף
שמוף
הודעה לעיתונות

פיג'ממה ולישון: ג'ים הנסון וחברים מזמינים את הצופים להתכונן לשינה בעונת הסתיו החדשה של ערוץ לולי

הטמפרטורות מתחילות לצנוח וקר מידי מכדי להשתעשע בחוץ? ערוץ לולי מציג בעונת הסתיו החדשה חברים חדשים שיגרמו לצופים הצעירים לקום, לרקוד ולשיר מול הטלוויזיה. לולי מתאים את עצמו לשעון החורף ומציג פעילויות רצועת ערב חדשה שבה חבורת פיג'ממה מבית היוצר של ג'ים הנסון מצטרפת לחברים הוותיקים אוּפּסי דֵייזי, איגֶל פיגֶל, ומָקַה פָקַה מהגן הקסום בשעת שידורים נעימה ואיכותית המכינה את הצופים לקראת שנת לילה מתוקה.
עונת הסתיו תשודר החל מה-22.9.2010.

פוקויו, שמוף ובואה וקואלה הם החברים החדשים שילוו את עונת הסתיו החדשה של ערוץ לולי. פוקויו יוצא להרפתקאות מצחיקות, חווה סיטואציות שכל ילד יכול להזדהות עמן ומגלה את עולמו - איך מחקים חיות? איך מרכיבים משקפי שמש? מדוע חשוב להיות נקיים? בכל פרק שירים וריקודים המזמינים את הצופים הצעירים לרקוד מול המסך וגם ללמוד משהו חדש. בואה הכלב וקואלה הדב מעודדים אינטראקציה של הצופים עם העולם סביבם באמצעות ריקוד ושירה. שמוף, מזמין ופרוותי, הוא חבר מלא חן שתמיד נלהב לחקור דברים חדשים בהם הוא מבחין סביבו. הוא מתחשב ואפשר לסמוך עליו, אך עדין יש לו הרבה מה ללמוד. הוא מקשיב לעצותיהם של הוריו וחבריו, אך לבסוף מקבל החלטות בעצמו.

ברצועת הערב, סדרות שימתיקו לפעוטות (ולהוריהם...) את שעת ההכנה לשינה והגלישה לחלומות מתוקים. בליבה של רצועת שידור זו עונה חדשה של הסדרה המצליחה הגן הקסום ושירי פיג'ממה מבית היוצר של ג'ים הנסון ("החבובות", "רחוב סומסום") – ארבע בובות מתכרבלות כל ערב במיטותיהן, שרות, לומדות ומספרות על חוויות השינה.

פוקויו מידי יום בשעות 07:30 ו-16:30

שמוף מידי יום בשעות 09:05, 11:50 ו-18:10

בואה וקואלה מידי יום בשעות 08:10 ו-16:55

הגן הקסום מידי יום בשעות 12:30, 18:30 ו-20:00

פיג'ממה מידי יום בשעה 19:50

ערוץ לולי, ערוץ 76 ב- HOT

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הופ!.