מפרסם: גיא תקשורת
תאריך: 24/11/2010 20:18
נושא: חברה
הודעה לעיתונות

עמותת תל גיבורים תומכת ביוזמת ח"כ מירי רגב לדיור בר השגה לזוגות צעירים

עמותת תל גיבורים תומכת ביוזמת חברת הכנסת מירי רגב לדיור בר השגה למשוחררי צה"ל וזוגות צעירים. העמותה פתחה בקמפיין להחתמת תומכים במהלך ובמסגרתו יגייסו חתימות של תומכים באמצעות רשת האינטרנט.

בעצומה שהפצתה החלה לפני מספר ימים נכתב:

אנו מצטרפים לקריאתה של עמותת תל- גיבורים אל ממשלת ישראל ולכנסת, לתת לנו לשם כך פטור ממע"מ על רכישת הדירה, פטור ממס רכישה, סבסוד המשכנתא, ומענק חד פעמי מחירי הדיור בישראל גבוהים ללא כל הגיון וללא מתאם לרמת ההכנסה, ולא מאפשרים לזוגות צעירים, למשוחררי צה"ל ולמחוסרי דיור רבים את הזכות הלגיטימית לרכוש דירה. לאחר ששילמו את חובם למדינה, היום המדינה היא זו שצריכה לדאוג להם.

המדינה מונעת מזוגות צעירים לרכוש דירות המיועדות עבורם. התוצאה המיידית היא שרבים נאלצים לשלם שכירויות גבוהות ללא כל לעתיד. במקרים אחרים צעירים קורסים תחת נטל המשכנתא, ונאלצים למכור דירות במחירי הפסד, על מנת לשלם חובות משכנתא לבנקים, ואף יורדים מהארץ בניסיון למצוא את מזלם במרחקים.

צעירים משוחררי צה"ל שילמו את חובם למדינה. הם דור ההמשך של מדינת ישראל. צריך לעשות עכשיו ומייד מהפך, בכדי לשמור אותם בארץ ובכדי שיקימו משפחה. כאן מקומם. אנו קוראים לממשלת ישראל ולכנסת להפעיל ביקורת על מחירי הדירות, ולספק סיוע אמיתי וריאלי לצעירים המבקשים לרכוש דירה: סבסוד המשכנתאות והגדלתן, פטור ממע"מ על רכישת הדירה. ומענקים לזכאים.

אם תקלו עלינו – תקלו על כלל המשק, תורידו ביקושים לדירות בשכירות, ובכך תפסיקו את טירוף מחירי הדירות העלים ללא הרף . רק כך נוכל להישאר ולהתפתח כאן, ויגדל דור המשך בארץ. מדינת ישראל תרוויח מכך, כלכלת ישראל תצמח, ואוכלוסיית ישראל תגדל. עמותת תל- גיבורים מובילה כיום במספר שכונות בארץ,.פרויקטים לבניית שכונות חדשות במסגרת פינוי ובינוי על-פי החלטת הממשלה.

זו הזדמנות פז לשלב אוכלוסיה צעירה בפרויקטים אלה. אוכלוסיה צעירה תרענן ותצעיר את השכונות, ותתרום לסביבה. כולם ירוויחו מכך: הזוגות הצעירים, הדיירים הקיימים, הממשלה והרשויות המקומיות.

פעילות ההחתמה של העצומה תבוצע באמצעות רשת האינטרנט ובאמצעות דוכני החתמה שתעמיד העמותה במרכזי ערים ואזורים מרכזיים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא תקשורת.