הודעה לעיתונות

פורסם מכרז להקמת אתר אינטרנט תיירותי- תרבותי בירושלים

מנהלת התיירות ברשות לפיתוח ירושלים, (הרל"י), מפרסמת מכרז להקמת אתר אינטרנט ועמדות מידע אשר יוצבו ברחבי העיר ויהוו מרכז מידע אינטראקטיבי עבור התיירים המגיעים לעיר

מנהלת התיירות בהרל"י, אילנית מלכיאור: "אתר האינטרנט לצד עמדות המידע, נועדו להעצים את החוויה התיירותית - תרבותית בירושלים. אנו מזמינים כל מי שחפץ בכך, להציג הצעות לפיתוח האתר ועמדות המידע, במכרז הקיים"

התיירות ברשות לפיתוח ירושלים (הרל"י), מפרסמת מכרז לטובת הקמת אתר אינטרנט תיירותי – תרבותי, אשר יהווה מרכז מידע אינטראקטיבי עבור התיירים המתכננים להגיע לירושלים. התיירות בהרל"י מעוניינת לקבל במסגרת המכרז, הצעות לפיתוח, הפעלה, תחזוקה ומסירה של אתר אינטרנט ובנוסף, לקבל הצעות להפעלה, פיתוח ותחזוקה של עמדות מידע תיירותיות - תרבותיות אשר יותקנו ויופעלו ברחבי העיר.

בנוסף, האתר ישמש כאתר מסחרי והזוכה במכרז, יוכל להפעילו במהלך תקופת התפעול, לצורך הפקת רווחים, על פי התנאים המפורטים במכרז הקיים. במהלך תקופת ההפעלה, יהיה הזוכה במכרז זכאי לכל הרווחים שיפיק מהאתר. בנוגע לעמדות המידע, הן לא ישמשו כעמדות מסחריות והזוכה במכרז לא יהא רשאי להפיק מהם רווחים (למעט בגין הזמנות שיבוצעו דרך עמדות המידע). כמו כן, השימוש באתר ובעמדות המידע יהא פתוח לציבור הרחב ללא כל תשלום וללא גביית דמי מנוי כלשהם.

מנהלת התיירות בהרל"י, אילנית מלכיאור: "הקמתו של אתר האינטרנט לצד הקמתן של עמדות המידע מהוות חלק משלל הפעילויות המסיביות שלנו במטרה להנגיש את המידע לתיירים הבאים בשערי העיר ובנוסף, להעצים את החוויה התיירותית - תרבותית בירושלים. אנו מזמינים כל גורם המעוניין להציג הצעות לפיתוח האתר ועמדות המידע, במכרז הקיים".

כל מי שמעוניין להציע הצעות לפיתוח, הפעלה, תחזוקה, מסירה של האתר ועמדות המידע במכרז מוזמן להיכנס לאתר הרשות לפיתוח ירושלים בקישור הבא:
http://www.jda.gov.il/front/ShowCategory.aspx?ItemID=2349&Lang=HE

הרשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) ממלאת תפקיד מרכזי בייזום ובקידום פרויקטים, המעצבים את כלכלת העיר, משפיעים על תכנון שטחי ציבור מרכזיים בעיר ועל תכנון שטחים ירוקים בעיר ובמטרופולין. בתחום התיירות פועלת הרל"י לפיתוחה של ירושלים כמותג תיירות מוביל. עד כה פעלה מחלקת התיירות לייזום והקמה של פסטיבלים, אירועים ליליים הכוללים סיורי לילה ולילות לבנים במוזיאונים, הקמת מרכזי מבקרים, פיתוח מדיניות חניה תואמת, הנפקת כרטיסי כניסה משולבים לאתרים בירושלים וערים עתיקות אחרות בארץ וכיוצא בזאת. בימים אלו פועלת מחלקת התיירות בהרל"י להגדלת האטרקטיביות של ירושלים כמרכז כנסים בין לאומי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספוט תקשורת ואסטרטגיה.