טור דה ישראל
טור דה ישראל
הודעה לעיתונות

קבוצת בן דרור וחברת ההפקות צימוק חתמו על הסכם שת"פ

שתי החברות המובילות בישראל בהפקת אירועי אופניים משלבים ידיים. האירועים הקרובים: התחרויות הבינלאומיות "טור דה ישראל כביש ושטח"

"קבוצת בן דרור" חתמה היום על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ההפקות "צימוק" בראשותו של דן בזנר, להפקת אירועי האופניים המובילים בשנת 2011 ובהם התחרויות הבינלאומיות "טור דה ישראל- כביש" ו"טור דה ישראל שטח", שיתקיימו במהלך חודש מרץ הקרוב.
"קבוצת בן דרור" עוסקת בייבוא ושיווק בישראל של המותגים המובילים בעולם ההלבשה וההנעלה, ספידו ולקוסט. החברה מנהלת גם רשת של חנויות ובתי קפה ובעשר השנים האחרונות היא גם פועלת בתחום הפקת אירועי ספורט גדולים.
בין אירועי הספורט המובילים שקבוצת בן דרור מפיקה ניתן לציין את צליחת הכינרת בשחייה בה לקחו חלק יותר מ-7,000 שחיינים, סובב כינרת על אופניים עם למעלה מעשרת אלפים רוכבים, אילת על גלגלים, סובב כיכר המדינה בתל אביב ועוד.
חברת ההפקות "צימוק" מפיקה בעשור האחרון את אירועי האופניים המובילים בישראל בהם לוקחים חלק אלפי רוכבים, בהם רוכב ישראל שיחגוג השנה עשור לקיומו, סובב ים המלח, סובב הגליל העליון, גלגלים של תקווה וטור דה ישראל.
הסכם שיתוף הפעולה בין "קבוצת בן דרור" ו"צימוק" מהווה איחוד של שני הגופים המובילים היום בישראל בהפקת תחרויות ומסעות האופניים. שוק האופניים הישראלי נמצא בפריחה ובצמיחה מתמדת ולפי סקרים שפורסמו לאחרונה, כמיליון ישראלים מפדלים על אופניים לפחות פעם בשבוע ועשרות אלפי רוכבים לוקחים חלק באירועי האופניים במהלך השנה. "אני מאמין ששיתוף הפעולה יסייע לנו להמשיך ולפתח את תרבות האופניים בישראל ועל ידי שיפור המוצר שנעניק לרוכבי האופניים במסעות ובתחרויות נגדיל את מספר המשתתפים בהם" אמר אילן בן דרור. דן בזנר הוסיף "קבוצת בן דרור וצימוק משלימות אחת את השנייה, עכשיו נוכל להמשיך ולמנף את הפעילות שלנו בשוק הבינלאומי במטרה להביא לכאן כמה שיותר רוכבים שייקחו חלק בתחרויות ובמסעות שנארגן ב-2011".
כאמור שתי התחרויות הקרובות שבהן החברות ישתפו פעולה הן התחרויות הבינלאומיות "טור דה ישראל כביש" שיתקיים זו הפעם השנייה ויוזנק ב-7 במרץ, ו"טור דה ישראל – שטח" שיוזנק ב-30 במרץ.

http://www.zimuk.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.