מפרסם: גיא תקשורת
תאריך: 24/01/2011 07:38
נושא: אדריכלות
הודעה לעיתונות

פניות רבות משכונות לעמותת תל גיבורים לקידום פרויקטים בתחום פינוי-בינוי

בעקבות קידום משמעותי של פרויקטים בתחום פינוי-בינוי על ידי עמותת תל גיבורים, קיבלה העמותה בשבועות האחרונים פניות רבות מנציגי שכונות בערים ברחבי הארץ, על מנת שהעמותה תפעל לקדם בהן פרויקטים של פינוי-בינוי. בין השאר התקבלו פניות מגבעת מרדכי בירושלים, רמת גן, קריית אליעזר בחיפה, טירת הכרמל, יד אליהו, קריית חיים מזרח, קריית מוצקין, ועוד.
לדברי היועץ המשפטי של העמותה, עו"ד נתן שטיינברג ממשרד עו"ד שטיינברג-רבינוביץ, פרויקטים של פינוי-בינוי ישחררו את הלחץ שנוצר ממחירי הדירות הגואים מחוסר קרקעות לבנייה. "עמותת תל גיבורים מצליחה לארגן ולגבש תושבים במספרים גדולים היכן שהיזמים וחברות הבנייה נכשלים", אומר עו"ד שטיינברג. "לאחר שתושבי השכונות חותמים לעמותה על יפויי כוח ללוות אותם במהלך כל הפינוי ובינוי עד קבלת המפתח, מזמינה העמותה מיזמים וקבלנים הצעות לביצוע הפרויקטים".
זבולון עוזיהו, יו"ר עמותת תל גיבורים, אומר: "פרויקטי פינוי-בינוי הם הדרך היחידה שתסייע לחלץ אוכלוסיות גדולות בישראל מתנאי מגורים לא נאותים בבניינים מסוכנים אשר אינם עומדים בפני רעידת אדמה, בפרט לאור המודעות באוכלוסיה בשכונות כי בתיהם שנבנו עם קום המדינה לא יעמדו ברעידת אדמה, ואסון לאומי בפתח.
פינוי-בינוי יאפשר להם לשפר משמעותית את רמת החיים שלהם ואת איכות הדיור לה הם זכאים. כל הפניות של השכונות נבדקות בימים אלה ויטופלו בהתאם לסדרי העדיפויות והמשאבים של העמותה".
מתוך שמונה פרויקטים של פינוי בינוי אותם מובילה עמותת תל גיבורים, נמצאים כיום שלושה בשלב מתקדם. בקרית חיים בחיפה, ובשכונות נווה עופר ויפו א' בתל אביב, מגויסים בימים אלה יזמים וקבלנים לביצוע הפרויקטים ולהקמת בנייני מגורים שישדרגו דרמטית את איכות החיים של התושבים.
עמותת תל גיבורים מזמינה יזמים המעוניינים להשתלב ויש באפשרותם להוביל פרויקטי פינוי-בינוי, לפנות לעמותה או לאחד ממשרדי עורכי הדין המלווים את הפרויקטים מטעם העמותה.

אודות עמותת תל גיבורים
העמותה פועלת בנושאי איכות הסביבה, צדק סביבתי ובריאות, ובשנות האלפיים התחילה לפעול בשכונות, ולעודד תושבים בשכונות להתלכד לקידום פרויקטים לפינוי ובינוי, בשכונותיהם, ומתוך הפרויקטים דיור בר השגה לזוגות צעירים ומשוחררי צה"ל בסבסוד הממשלה.
בעמותה יש 6050 חברים, 150 מתנדבים, 120 פעילים מנהלי אזורים תושבי השכונות, הפועלים לקידום מטרות איכות סביבה ושמירה על סביבה ירוקה.
בראש עמותת תל גיבורים עומד זבולון עוזיהו, בעבר שמאי רכב ואיש עסקים, אשר בשנות האלפיים החל לפעול לטובת הקהילה וזנח את עיסוקו לטובת תרומה לקהילה.
יחד עם עוזיהו עובדים משרדי אדריכלים, משרדי מהנדסים, שמאים, ועורכי דין מובילים, מתוך מטרה לבנות שכונות שישפרו משמעותית את איכות החיים של התושבים.
הפרויקטים אותם מקדמת העמותה, נמצאים בשלבי קבלת אישורים מתאימים. העמותה פועלת להוצאת הכרזה חד צדדית, ולפרסום מכרזים ליזמים. הפרויקטים צפויים לשנות בצורה משמעותית את מפת הנדל"ן בגוש דן וצפון הארץ. וזוגות צעירים ומשוחררי צה"ל יוכלו להגיע לדירה משלהם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא תקשורת.