מפרסם: גיא תקשורת
תאריך: 22/02/2011 09:32
נושא: בריאות
הודעה לעיתונות

Pronto Diagnostics חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם Diagnostics-Pathwork לבדיקת אבחון מקור הגידול ברקמה סרטנית

חברת פרונטו דיאגנוסטיקה בע"מ חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת Pathwork Diagnostics Inc., לשיווק בישראל של בדיקת מקור הגידול (Tissue of Origin Test). שתי החברות, Pathwork ופרונטו, הן חברות בבעלות פרטית המתמקדות בדיאנוסטיקה מולקולרית של אבחון אונקולוגי.

בדיקת TOO מסייעת לזיהוי המקור של גידולים סרטניים ובכך עוזרת לפתולוגים ואונקולוגים באבחון מחלת הסרטן . הבדיקה דורשת כמויות קטנות מאוד של רקמת סרטן בפרפין (FFPE), ו מודדת את רמות הביטוי של מעל 2,000 גנים ומספקת מדע אובייקטיבית ומדויקת של סרטן גרורתי או שמקורו לא ידוע. בשנת 2010 הבדיקה קיבלה אישור FDA לשימוש עם רקמות FFPE. זוהי הבדיקה היחידה לאבחון מולקולרי של מקור הגידול שקבלה אישור FDA המאומתת והאמינה ביותר לבדיקות מסוג זה.

בחירת הטיפול הנכון לסרטן ספציפי תלוי בסיווג וזיהוי של סוג הגידול. לדברי פרופ' אילן רון, אונקולוג בכיר במרכז הרפואי ע"ש רבין בתל אביב: "קיים היום חוסר ודאות לגבי הזהות או המוצא של 7 אחוז מהגידולים. למרות כל הטכנולוגיות הזמינות כיום, נדרשות עדין טכנולוגיות חדשות כדי לבחור את הטיפול הנכון ביותר עבור מטופל. בעזרת המידע הנמסר על ידי הבדיקה של Pathwork ניתן יהיה להעריך בקלות , בהקשר של ההיסטוריה הקלינית של המטופל, ואבחון משלים, את סוג הסרטן, ובכך לכוון לטיפול נכון יותר של הגידול הספציפי."

"פרונטו גאה שנבחרה על ידי Pathwork להפיץ את הבדיקה בישראל," אמר ד"ר ניר נבות, יו"ר ו-CTO פרונטו. "בעזרת הבדיקה של Pathwork, Pronto יכולה לספק לאונקולוגים ופתולוגים בישראל כלי חשוב כדי לענות על שאלת אבחון חיונית, המאפשר להם לספק טיפול טוב יותר לחולים בסרטן."

"הבדיקה של Pathwork אומצה על ידי פתולוגים ואונקולוגים מובילים מרכזים רפואיים-אקדמיים גדולים ברחבי ארה"ב, דבר המשקף רמת ביצוע יוצאת דופן והתשתית המדעית האיתנה העומדת בבסיס הבדיקה" אמרה דבורה ג'. נף, מנכ"לית, Pathwork Diagnostics.

אודות Pathwork
Pathwork Diagnostic Inc., היא חברה בבעלות פרטית שבסיסה ברדווד סיטי, קליפורניה. החברה מפתחת ומשווקת אבחון אונקולוגי מולקולרי רב ערך. בדיקת הדגל של Pathwork ((Tissue of Origin Test , המשווקת על ידי Pathwork בארה"ב, היא הבדיקה המולקולרית היחידה מסוגה אשר נושאת תו תקן FDA. למידע נוסף שיחת חינם (877) 808-0006 או בקר www.pathworkdx.com .

אודות Pronto
Pronto Diagnostics , הינה חברה בבעלות פרטית שבסיסה בתל אביב. החברה מפתחת ומספקת מוצרים ושירותים עבור אבחון מולקולרי של מחלות, בעיקר בתחום האונקולוגיה. Pronto, מחויבת להמשיך להגדיל את בסיס המוצרים והשירותים שלה עבור השוק בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא תקשורת.