מפרסם: ארנה פרי יחסי ציבור
תאריך: 10/04/2011 13:24
נושא: נדל"ן
נוה שרת - הדמיית חוץ לילה
נוה שרת - הדמיית חוץ לילה
הודעה לעיתונות

בפרויקט פינוי בינוי ME בנוה שרת נמכרו כבר 70 דירות

הבהלה לזהב: תוך חודשיים נמכרו 70 דירות במסגרת פריסייל בפרויקט ME – פרויקט הפינוי בינוי בצפון תל אביב בהיקף של 132 מיליון ₪

בין הדירות שנמכרו בשכונה הסמוכה לצהלה: דירת 5 חדרים, בקומה ה- 19, במחיר של 2.517 מיליון ₪

אייל צבס, סמנכ"ל השיווק של הפרויקט: הבניינים כבר עומדים ריקים מדיירים; תוך חודש נתחיל בעבודות ההריסה

בתוך חודשיים בלבד נמכרו כבר כ- 70 דירות בפרויקט ME – פרויקט פינוי בינוי ברחוב בית אל בשכונת נוה שרת בתל אביב, בהיקף כספי של כ- 132 מיליון ₪. יזמי הפרויקט הם חברת ש.מיכלסון בבעלות יעקב אפריון וחברת אשלי בבעלות אשר אלון. במסגרת הפרויקט ייבנו 270 יח"ד חדשות ב- 3 מגדלים,בני 21 קומות, וזאת במקום 96 יח"ד ב- 6 בניינים, שפונו מדייריהם וצפויות להיהרס בחודש הקרוב.

במסגרת מיזם אלדר קלאב נמכרו עד כה כ- 70 יח"ד, במחירי פריסייל. בין הדירות שנמכרו: דירת 5 חדרים, בקומה ה- 19, בשטח של 123 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר, במחיר של 2.517 מיליון ₪. דירת 4 חדרים, בקומה ה- 9, בשטח של 100 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר, במחיר של 1.991 מיליון ₪. דירת 3 חדרים, בקומה ה- 8, בשטח של 78 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 11 מ"ר, במחיר של 1.622 מיליון ₪.

לדברי אייל צבס, סמנכ"ל השיווק של הפרויקט – "50 דירות נמכרו בתוך זמן קצר מפתיחת הפרויקט, ולאור ההצלחה החלטנו להרחיב את המבצע ולמכור 30 דירות נוספות עם עליית מחירים קלה, אך עדיין במסגרת מחירי פריסייל. ההתעניינות בפרויקט רבה והביקושים לדירות בו היו אף גבוהים מהציפיות שלנו. כמו כן, העבודות באתר צפויות להתחיל בחודש הקרוב בהריסת הבניינים הקיימים, וכפועל יוצא של כל זה, אנו מתכוונים בקרוב להעלות מחירים".

פרויקט ME הוא הראשון מבין 3 מתחמים של התחדשות עירונית שיוצא לדרך, וימוקם סביב הפארק המרכזי של נוה שרת – פארק ירוק ורחב ידיים. מהחברה נמסר כי הפרויקט כולל תמהיל דירות מגוון וכולל בין היתר: דירות 3, 4 ו- 5 חדרים, דירות גן, דופלקסים ופנטהאוזים. עוד נמסר כי, מחירן של דירות 3 חדרים בשטח של כ- 80 מ"ר, הינו החל מ- 1.537 מיליון ₪; דירות 4 חדרים נמכרות במחיר של החל מ- 1.804 מיליון ₪; מחירן של דירות 5 חדרים הינו החל מ- 2.3 מיליון ₪.

צבס מוסר כי "הבניינים כבר עומדים ריקים מדיירים, שעברו לדירות שהושכרו עבורם לתקופת הבנייה. מעבר לכך שהפרויקט מושך אליו ביקושים מצד משקיעים המזהים את הפוטנציאל בהשקעה כזאת, רבים מהביקושים מגיעים מצד משפרי דיור מתוך תל אביב, כמו גם מתוך השכונות הצפוניות של תל אביב. רוכשי דירות שמחפשים לשדרג את מגוריהם, מזהים את הפוטנציאל של השכונה ומנצלים את רמות המחירים הסבירות יחסית לת"א ורוכשים דירה בפרויקט. התחדשות שכונת נוה שרת מורגשת לא רק בבנייה, אלא גם בהקמת בי"ס היסודי הדמוקרטי, מבחר גני ילדים, פיתוח עירוני וסביבתי ועוד. השכונה מצויה בפריים לוקיישן, בלב השכונות היוקרתיות והמשגשגות של צפון תל אביב".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארנה פרי יחסי ציבור.