מפרסם: ארנה פרי יחסי ציבור
תאריך: 08/05/2011 12:40
נושא: נדל"ן
שמחוני חדד מנכל חברת יורו ישראל
שמחוני חדד מנכל חברת יורו ישראל
הודעה לעיתונות

בית המשפט הכריע: חברת יורו ישראל היא הזוכה במכרז להקמת מרכז מסחרי בשטח של כ- 5,700 מ"ר בשכונת מוריה במודיעין

תשלם על המגרש סכום של כ- 16.5 מיליון ש"ח

בית המשפט המחוזי בירושלים הכריע השבוע כי הזוכה במכרז של מנהל מקרקעי ישראל להקמת מרכז מסחרי על שטח של 5,711 מ"ר, בשכונת מוריה (בוכמן) במודיעין הינה חברת יורו ישראל. תחילת הסיפור בחודש יוני 2010, אז זכתה חברת סופר פלא במכרז האמור בסכום של 17,688,000 ₪, כולל הוצאות פיתוח. עפ"י הודעת המנהל מחודש נובמבר 2010, חברת סופר פלא לא עמדה בתנאי המכרז ואיחרה בתשלום למנהל, ובשל כך זכייתה במכרז בוטלה והועברה למציע השני – חברת יורו ישראל, שהציעה סכום של 16,488,000 ₪ עבור המגרש.

חברת סופר פלא הגישה ערעור בבית המשפט על החלטת המנהל והערעור נדחה. השופטת מיכל נד"ב אמרה בפסק הדין כי: "אני סבורה כי בעניינו יש ליישם את עקרון השויון העומד ביסוד דיני המכרזים. משהפרה העותרת תנאי יסודי למימוש הזכייה, החלטת ועדת המכרזים לבטל את זכיית העותרת היא סבירה ולא מצאתי מקום להתערב בה". את חברת יורו ישראל ייצג עו"ד אורי ימין ממשרד יהודה רוה.

שכונת מוריה הינה השכונה היוקרתית של מודיעין, רוב הבנייה בה היא של צמודי קרקע והיא מושכת אליה ביקושים בעיקר ממשפרי דיור מתוך מודיעין ומהסביבה – מכבים – רעות, ירושלים ומרכז הארץ. המרכז המסחרי המתוכנן בשכונה הינו בשטח שבנוי של 2,450 מ"ר, על מגרש בשטח של 5,711 מ"ר והוא יכלול גם חניון וגינון ציבורי. המרכז יוקם בסמיכות לפרויקט וילה יורו, שבונה חברת יורו ישראל בשכונת מוריה. הפרויקט יכלול 96 יחידו דיור צמודות קרקע: קוטג'ים, וילות, יחידות דופלקס ודירות גן גג.

שמחוני חדד, מנכ"ל יורו ישראל בירך את החלטת בית המשפט ואמר "תושבי השכונה ממש מייחלים להקמתו של מרכז מסחרי קרוב לבית. קיבלנו מספר הצעות מחברות מובילות במשק המעוניינות לשכור שטח במרכז שיוקם, ובמקביל אנחנו נמצאים במשא ומתן עם כמה מרשתות השיווק המובילות, ביניהן שופרסל וקואופ הריבוע הכחול. תכנון המרכז יחל בחודשים הקרובים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארנה פרי יחסי ציבור.