מפרסם: ארנה פרי יחסי ציבור
תאריך: 22/05/2011 13:49
נושא: נדל"ן
הדמית פרויקט היי לייף בהוד השרון של חברת סרוגו
הדמית פרויקט היי לייף בהוד השרון של חברת סרוגו
הודעה לעיתונות

אתר יד2: ירידה של 2.3 אחוזים במחירי הדירות מיד שנייה בהוד השרון

מדד יד2 לחודש אפריל: ירידה של 2.3% במחירי הדירות מיד שנייה בהוד השרון

אלדר: עליה של כ- 18% במחירי הדירות החדשות בשנה האחרונה

סרוגו: "האטרקטיביות של דירות חדשות בהוד השרון עלתה בשנה האחרונה"

בהוד השרון חלה בחודש אפריל ירידה קלה במחירי הדירות מיד שנייה (2.3% בממוצע), לעומת חודש מרץ, כך עולה ממדד אתר יד2 לחודש אפריל.
עפ"י המדד, חלה ירידה של 2.1% במחיר הממוצע של דירות 3 חדרים בעיר; מחירן הממוצע של דירות 4 חדרים ירד ב- 0.9%; דירות 5 חדרים מיד שנייה ירדו בשיעורים גבוהים יותר – 5.8%, ממחיר ממוצע של 1,293,000 ₪ בחודש מרץ למחיר ממוצע של 1,628,674 ₪ בחודש אפריל.

מגמה הפוכה ניתן לראות במחירי הדירות החדשות כפי שעולה מנתוני חברת אלדר שיווק. עפ"י נתוני החברה שפורסמו לאחרונה, בהוד השרון חלה בשנה האחרונה עלייה של כ- 18% במחירי הדירות החדשות, כאשר רוב הבנייה החדשה מתרכזת במתחם 1200 שבמזרח העיר.

עוד עולה ממדד יד2, כי מחירי השכירויות בהוד השרון עלו בממוצע ב- 2.1% בחודש האחרון, כאשר את העלייה הגדולה ביותר במחירים ניתן לראות בשכר הדירה הממוצע המבוקש עבור דירות 5 חדרים בעיר – עלייה של 8.6%.

לדברי רועי שגב, סמנכ"ל אתר יד2, "חודש אפריל התאפיין בירידה ארצית בביקושים לדיור, כך עולה גם מנתוני האוצר. נראה כי בעלי הנכסים נוטים כיום להתפשר יותר ומכאן ההסבר לירידות הקלות במחירים, זאת בנוסף לתחרות הקיימת כיום בהוד השרון מול דירות חדשות, בשל הריבוי בפרויקטים חדשים".

לדברי סופי סרוגו, מנכ"ל משותפת בחברת סרוגו, הבונה את פרויקט Hi Life בהוד השרון: "הבנייה המואצת בהוד השרון בשנה האחרונה הגדילה את האטרקטיביות ברכישת דירות חדשות בעיר, במיוחד לאור העובדה שזמן רב לא הייתה בנייה חדשה בעיר. כל זה משפיע על ירידת מחירי הדירות מיד שנייה". עוד מציינת סרוגו כי "הביקושים הגבוהים לדירות חדשות בהוד השרון הביאו גם הם לעליית מחירים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארנה פרי יחסי ציבור.