מפרסם: ספוט תקשורת ואסטרטגיה
תאריך: 24/05/2011 14:35
נושא: קריירה
אורי אלמן (צילום: נעמה צלנר)
אורי אלמן (צילום: נעמה צלנר)
הודעה לעיתונות

אורי אלמן הצטרף לחברת רותם TRI מחקרים אסטרטגיים כשותף ומנכ"ל

חברת רותם TRI מחקרים אסטרטגיים מודיעה על הצטרפותו
של אורי אלמן לחברה כשותף ומנכ"ל
חברת המחקר רותם TRIמחקרים אסטרטגיים נמצאת בבעלות משותפת של חברת הייעוץ TACK אסטרטגיות צמיחה וד"ר אריה רותם
***
אורי אלמן, לשעבר מנכ"ל וממקימי חברת המחקר Effect-TV ולפני כן מנהל השיווק של סאני, יבואנית סמסונג מצטרף לחברה כמנכ"ל וכשותף

רותם TRI מחקרים אסטרטגיים הוקמה לפני כמעט שלוש שנים בשיתוף פעולה בין ד"ר אריה רותם חברת הייעוץ TACK אסטרטגיות צמיחה. החברה נחשבת לאחד מגופי המחקר המתקדמים בישראל בשנים האחרונות ומספקת מענה מקצועי ואינטגרטיבי למחקרי שוק ולתחומי האסטרטגיה העסקית, השיווקית והניהולית. החברה מתמחה במחקרי שוק איכותיים וכמותיים תוך שימוש במודלים ייחודיים וחדשניים. לחברה לקוחות במגוון קטגוריות דוגמת פיננסים, מוצרי צריכה, תקשורת וטלוויזיה, מזון והסקטור הציבורי.

ד"ר אריה רותם: "אני מברך על הצטרפותו של אורי אלמן לשורותינו, הידע והניסיון שאורי מביא איתו על תעשיית השיווק והפרסום בארץ והרקע בתחום המחקר יוכלו לסייע לנו רבות בפיתוח הפעילויות השונות של החברה. התרומה של אורי לחברה נעוצה בעובדה שהוא מגיע עם ניסיון רב של לקוח בתחום המחקר השיווקי מה שיאפשר לנו להתחבר לצרכים של הלקוחות בצורה טובה יותר ובעקבות זאת לתת להם מענה מדוייק לצרכיהם.

ד"ר איתן אור, הבעלים של TACK: "בחרנו לצרף את אורי אלמן לחברה מתוך אמונה בפוטנציאל הגדול שטמון בה והיכולת של אורי לסייע לנו לממש אותו. הצעת הערך שאנו מציגים בפני לקוחות בזכות החיבור בין החברות בתחומי המחקר והייעוץ היא ייחודית ואנו שואפים למקסם אותה. אורי מביא איתו יכולות ניהול ופיתוח עסקי גבוהות שיאפשרו לנו ליצור סינרגיה טובה יותר בין לקוחות שתי החברות ולהרחיב את היקפי הפעילות הקיימים כיום בTRI - ". אורי הוא מנהל מוכשר, אוהב את המקצוע ומתחבר לאנשים בסביבתו, אנחנו מקדמים בברכה את השותפות איתו.
לפרטים נוספים: אור שטרצר ורטהיים 052-3281054

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספוט תקשורת ואסטרטגיה.