מפרסם: שגב מדיה
תאריך: 31/05/2011 02:32
נושא: חינוך, מוניציפלי
צועדים לציון איחודה של העיר ירושלים בקרית גת
צועדים לציון איחודה של העיר ירושלים בקרית גת
הודעה לעיתונות

צעדת יום ירושלים בקרית גת

צעדת יום ירושלים בקרית גת

ישיבת ההסדר קרית גת יחד עם תנועת בני עקיבא
יקיימו זו השנה השלישית צעדה לכבוד יום ירושלים

לקראת יום ירושלים המתקרב, החליטו בישיבת ההסדר בקרית גת להרחיב את המסורת שהנהיגו בשנים האחרונות ולהזמין את כל תושבי העיר, ויישובי צפון הנגב לצעדה חגיגית לציון 44 שנים לאיחודה של ירושלים ובסימן זיכרון לזכר העולים שנכספו לציון ולא זכו להגיע לישראל.

צעדת ירושלים בקרית גת מתקיימת זו השנה השלישית יחד עם תנועת בני עקיבא ובשיתוף המחלקה לתרבות תורנית בעיר, "אורות הקריה" וגרעין "הנני". השנה תתקיים צעדת ירושלים לציון 44 שנות איחודה של העיר ובסימן זיכרון לזכר העולים שנכספו לציון ולעיר הקודש ירושלים, ונספו בדרכם לארץ. הצעדה תעבור באנדרטת הזיכרון למען יהודי אתיופיה ותסתיים בהרקדה בקמפוס הישיבה.

מדובר באחד המפגנים הבודדים בדרום המזדהים ביום זה עם חגה של ירושלים וציון איחודה של העיר, לדברי מנהל ישיבת ההסדר, ניסים אביסידריס: " היוזמה לקיום צעדה למען העיר ירושלים החלה בעקבות בקשות של תושבים אשר לא יכלו להגיע לחגוג בירושלים עצמה, "הרעיון היה לתת את האפשרות לחגוג את היום החשוב הזה, לכל אותם אנשים שמעוניינים בכך, אך לא יכולים להגיע מסיבות אלו ואחרות לעיר עצמה. אנחנו מזמינים את הציבור הרחב לקחת חלק בצעדה בתפילה ובריקודים, בתפילה כמובן לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

הרב שלמה לוי, ראש ישיבת ההסדר קרית גת: אנו בישיבה יחד עם תושבי העיר, מציינים את יום ירושלים בצעדה זו השנה השלישית, השמירה על ירושלים מאוחדת כבירתה של ישראל חשובה מאין כמותה".
באותו יום בשעות הבוקר, יסייעו תלמידי הישיבה גם לקיום צעדה של כ-1500 תלמידי בתי הספר בקרית גת, שיציינו גם הם את "יום ירושלים".

הצעדה תתקיים היום, כ"ז אייר 31.5.2011 בשעה 16:30 ותצא מסניף בני עקיבא ברחוב ועד לישיבת ההסדר בקרית גת,בקמפוס תתקיים הרקדה המונית בליווי דברי תורה של רבני הישיבה בראשות הרב שלמה לוי שליט"א
הציבור הרחב מוזמן!

לפרטים נוספים:
בת אל שגב, 077-5412161,052-3432476

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שגב מדיה.