מפרסם: שגב מדיה
תאריך: 20/06/2011 17:37
עדכון: 20/06/2011 21:03
נושא: חברה, חינוך, יהדות
טיול בר מצווה- פותחים עתיד בשתפ ישיבת ההסדר ק.גת
טיול בר מצווה- פותחים עתיד בשתפ ישיבת ההסדר ק.גת
טיול בר מצווה- פותחים עתיד בשתפ ישיבת ההסדר ק.גת (2)
טיול בר מצווה- פותחים עתיד בשתפ ישיבת ההסדר ק.גת (2)
להקת מתופפים מנעים הגיעו לשמח את הילדים
להקת מתופפים מנעים הגיעו לשמח את הילדים
הודעה לעיתונות

חוגגים עתיד- טקס בר מצווה לילדי פרויקט פותחים עתיד של הסוכנות היהודית בשת"פ ישיבת ההסדר ק.גת

חגיגה של עתיד
תוכנית 'פותחים עתיד' של הסוכנות היהודית בשיתוף תלמידי ישיבת ההסדר ק.גת חגגו לילדי התוכנית בר מצווה בטיול וטקס מרגש

אחרי חודשים של לימודים משותפים לקראת העלייה לתורה, על התפילין ועל המעבר מהילדות לבגרות, יצאו ביום שלישי שעבר כ-20 ילדים מתוכנית "פותחים עתיד", יחד עם תלמידי ישיבת ההסדר בקרית גת, לטיול בר המצווה המשותף.

הטיול המתקיים זה השנה הראשונה בשיתוף ישיבת ההסדר ק.גת, הינו שיאה של תקופה בה לימדו והכינו תלמידי ישיבת ההסדר בעיר את הילדים לקראת "בר המצווה", העלייה לתורה וקריאת הפרשה.
במהלך המפגשים המשותפים למדו הילדים כיצד להניח תפילין, מהי משמעות קבלת עול מצוות ועל המשמעות של המעבר בין ילדות לבגרות על פי היהדות.בחודש האחרון, תכננו תלמידי הישיבה ביחד עם הנהלת ישיבת ההסדר בקרית גת את הטיול בקפידה רבה. היום נתח במספר שיעורים, כאשר מיד לאחר מכן יצאו התלמידים והילדים לטיול המשותף, ובמהלכו חגגו בשירה וריקודים ואף קיימו טקס מרגש של קבלת עול מלכות שמים.

תוכנית "פותחים עתיד" של הסוכנות היהודית פועלת בהיקף ארצי בכ-32 ערים בארץ, במטרה לייצור הזדמנויות לצמיחה והצטיינות עבור ילדים ונוער מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של ישראל, תוך התחשבות בצרכיו ובכישוריו הייחודים של כל משתתף, בליווי תמיכה של בוגר המכונה "נאמן". התוכנית בקרית גת מונה כ-240 ילדים וישיבת ההסדר בקרית גת, רואה את שיתוף הפעולה הראשוני הזה כתחילתה של דרך חדשה למרכז לבר מצווה שנמצא במתחם הישיבה.

מנהל הישיבה ניסים אביסידריס סיכם את הטיול: "החיוכים וההתרגשות של ילדי הבר מצווה ביחד עם משפחותיהם שווה את המאמץ.אני מקווה ששיתוף פעולה זה ימשיך לרקום עור לטובת הילדים ותושבי קריית גת, זה הזמן להודות לתורמים שמעדיפים להישאר בעילום שם על כל התמיכה והעזרה בהרמת מרכז הבר מצווה".

לפרטים נוספים:
בת אל שגב: 052-3432476

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שגב מדיה.