מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 04/07/2011 07:34
נושא:
מאות השתתפו בכנס בדיקות התוכנה, הראשון מסוגו בישראל, שערכו ג'ון ברייס הדרכה וטאקט בדיקות
מאות השתתפו בכנס בדיקות התוכנה, הראשון מסוגו בישראל, שערכו ג'ון ברייס הדרכה וטאקט בדיקות
אריאל רוזמרין, מנהל שותפים עסקיים ב- HP software (במרכז), עומד בין זיו מנדל וערן לסר, מנכ"לים משותפים בטאקט בדיקות
אריאל רוזמרין, מנהל שותפים עסקיים ב- HP software (במרכז), עומד בין זיו מנדל וערן לסר, מנכ"לים משותפים בטאקט בדיקות
הודעה לעיתונות

מאות השתתפו בכנס בדיקות התוכנה, הראשון מסוגו בישראל, שערכו ג'ון ברייס הדרכה וטאקט בדיקות

בכנס השתתפו חברות מכל המגזרים (פיננסים, הייטק וטלקום, תעשיה, ממשלה, צבא וביטחון וסטארט- אפים). בין המשתתפים ניתן לציין ארגונים כגון: סאפיאנס, משרד התמ"ת, אלתא, עיריית תל אביב, אמדוקס, פוליקום, קומברס, קונדואיט, אורקה ועוד

למעלה מ-400 משתתפים לקחו חלק בכנס הבדיקות QA Extreme שערכו ג'ון ברייס הדרכה וטאקט בדיקות במלון דניאל שבהרצליה. הכנס נמשך 3 ימים ובמסגרתו עברו המשתתפים סמינרים מקצועיים בתחומים המובילים כיום את השוק כמו Mobile, Cloud, Agile ועוד.

כנס הבדיקות היה הכנס הראשון מסוגו שנערך בישראל שהוקדש כולו לחשיפה ולמידה על החידושים והטכנולוגיות המתקדמות בתחומי הבדיקות. את הסמינרים העבירו מרצים בעלי שם וניסיון רב בתעשיית הבדיקות, כגון: ד"ר רונן בר-נהור - סמינר בדיקות Agile, טלמון בן כנען, מנהל אגף איכות מוצרים באמדוקס - סמינר מדדים אפקטיביים לפרויקטי בדיקות, ליאור כץ, מנהלת תחום אוטומציה ובדיקות עומסים בטאקט בדיקות - סמינר בנושא אוטומציה ובנושא עומסים, אבנר אלגום, יו"ר איגוד הגריד הישראלי (IGT) – סמינר בנושא טכנולוגיות ב- cloud, רם יוניש, סמנכ"ל בטאקט בדיקות תוכנה - סמינר ניהול קבוצות QA בהווה ובעתיד, אריאל גור אריה, מנכ"ל קפיטו - סמינר בנושא אוטומציה ב- VSTS, יואל מונטליבסקי, מייסד practitest - סמינר בנושא בדיקות ב- cloud ועוד.
המשתתפים בכנס הביעו שביעות רצון גדולה נוכח קיומו של כנס מקיף בתחום הבדיקות שהדגש בו הוא שיח מקצועי וממוקד. אחד המשתתפים המרוצים הוא גדי פלד, מנהל בדיקות בחברת אלתא, שאמר בסיום הכנס: "הכנס היה מעניין וענה על כל ציפיותיי ואף מעבר. נהנתי מאוד גם מהשיח עם העמיתים למקצוע ובכלל, הסדנא נתנה לי דגשים על נושאים שאני רוצה לקדם אצלי בקבוצה כגון: ROI, Agile ונושאים חשובים נוספים".
אלון אנגלר, מנהל QA בחברת סאפיאנס סיפר בתום הכנס כי "נדיר למצוא כנסים טכנולוגיים חדשניים עם אורינטציה לתחום הבדיקות. סוף סוף מישהו הרים את הכפפה ונתן לנו משהו שיכול לשרת בצורה טובה את כל אנשי ה- QA באשר הם. הסדנאות היו מאוד מקצועיות וברמה מעולה, העשירו את הידע ופתחו אופקים מקצועיים חדשים".

לדברי רם יוניש, סמנכ"ל שיווק, פיתוח עיסקי ושרותי QA מקצועיים בטאקט בדיקות: "הכנס נערך נוכח ההתפתחויות הרבות בתחומי הבדיקות והרצון של העוסקים בתחום להתמקצע וללמוד על החידושים בתחום. המטרה שלנו הייתה ליצור מפגשים מצומצמים, ממוקדים ואינטימים בנושאים המקצועיים, כך שהמשתתפים יוכלו לקבל יחס אישי ולקחת עימם הביתה את מה שלמדו בכנס. לאור התגובות הנלהבות שקיבלנו עד כה, אני בהחלט חושב כי ייעדי הכנס הושגו, מעבר למצופה".
לדברי לימור רוזיליו, מנהלת הכנס QA Extreme בג'ון ברייס הדרכה: " החלטנו לקיים את הכנס בתחום הבדיקות במודל של שבוע אורקל אותו אנו מקיימים כבר כ- 15 שנה. ידענו שתחום הבדיקות מאוד התקדם וגם שהתמיכה המקצועית של טאקט תסייע לנו אבל לא שיערנו עד כמה. היקף הרישום וההשתתפות בכנס עלו על ציפיותינו וגם הרמה המקצועית וחוות הדעת שקיבלנו במהלך הכנס היו מעל למצופה. לאור זאת בכוונתינו לקיים כנס דומה, במרץ/ אפריל 2012 ואנו מעריכים כי יגיעו מעל ל- 700 איש"

אודות ג'ון ברייס הדרכה והטמעה

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, הינה חברת הדרכה המובילה בישראל ובאירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנויות הניהול, השרות והמכירות. ג'ון ברייס הדרכה היא מרכז הדרכה מורשה (לעיתים בבלעדיות) של רוב חברות התוכנה והחומרה המובילות בשוק דוגמת Oracle, Microsoft , IBM ,HP Checkpoint, Redhat, BMC ועוד. לג'ון ברייס הדרכה פעילות ומרכזי הדרכה באירופה ובמזרח הרחוק.

ג'ון ברייס הדרכה, דורגה השנה במקום הראשון בסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור"המבחן של המדינה" בקטגורית "בית ספר ללימודי מחשבים. "המבחן של המדינה" הוא מבחן הכדאיות והאיכות הגדול והאמין ביותר בישראל המתקיים השנה בפעם השלוש עשרה על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה בראשותם של פרופ' אבי דגני וד"ר רינה דגני. ג'ון ברייס הדרכה והטמעה בע"מ, מכללת הי-טק הדרכה טכנולוגית בע"מ ומכללות הי-טק, מדיאטק (2002) בע"מ, הנן בבעלות מלאה של מטריקס אי.טי בע"מ והן חלק ממטריקס.
www.johnbryce.co.il.

אודות טאקט בדיקות

טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, כוללת כיום חמישה שירותים מרכזיים: ייעוץ ותכנון אסטרטגי בתחום הבדיקות והבטחת איכות , פרוייקטי בדיקות עם אחריות כוללת (TurnKey), מיקור חוץ של בדיקות והבטחת איכות, בדיקות בתפיסת ה- Offshore וה- NearShore ושירותי בדיקות אוטומטיות. לטאקט בדיקות מרכזי בדיקות בישראל , מזרח אירופה וסין. לחברה מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים, פיננסי, ציבורי, טלקום והיי-טק ומומחיות ייחודית בתחום המגזר הבטחוני. לפי הסקר האחרון של STKI , חברת מטריקס, לאחר רכישת Tact וביחד עם מטריקס גלובל, הינה החברה הגדולה והמובילה בתחום הבדיקות בישראל לשנת 2010לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר בכתובת:
www.tact.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.