מפרסם: ערוץ ניקלודיאון
תאריך: 24/08/2011 10:57
נושא: טלוויזיה
הודעה לעיתונות

ספטמבר 2011 בערוץ ניקלודיאון

בולטס ובליפ Bolts and Blip סדרת אנימציה חדשה!
ימי ראשון-חמישי, החל מה-1 בספטמבר בשעה 14:25

השנה היא 2080 והודות למדען הגאון ד"ר טומי מציאות היומיום היא זו של שלום עולמי. כל קונפליקט ובעיה על פני כדור הארץ נפתרים במסגרת "הליגה הלונארית" – זירת קרבות אינטרגלקטית בה מתחרות קבוצות של רובוטים. בולטס ובליפ הם שרתי-בוט המתגוררים בעיר הרובוטים על הירח. השניים מגוייסים במפתיע לקבוצה האהובה עליהם, "ברגי הרעם", אוסף של שחקנים כושלים הממוקמים אחרונים בליגה. יחד עם חבריהם פועל הזוג כדי להפיח רוח מחודשת של להט בקבוצה הנחשלת, ומגלה כי כדור הארץ והירח נתונים תחת סכנת השמדה מצד ד"ר בלאד, אויבו המושבע של ד"ר טומי.

טרו ג'קסון True Jacksonפרקים חדשים!
ימי ראשון-חמישי, החל מה-1 בספטמבר בשעה 19:50

פרקים חדשים לסדרה הקומית. במהלכם נראה מה קורה כאשר טרו שולחת את טבעת הנישואין של דוריס לפריס; כיצד היא וריאן ממיסים בטעות את סליק הגלידה של מקס; מה קורה בשעה שטרו וג'ימי מנסים להתנשק בפרטיות; ומיהם הנפגעים העיקריים בקרב עקוב מדם על ראשות מועצת התלמידים;
טרו ג'קסון היא נערה בת 15 המתפרנסת, יחד עם חברה הטוב ריאן, ממכירת סנדוויצ'ים במחוז האופנה של ניו יורק סיטי. כל זאת עומד להשתנות כאשר מעצב האופנה המהולל מקס מאדיגן נתקל בה בשעת העבודה ונכוח לגלות כי הבגדים שלגופה הם פרי עיצובו, אך עם זאת עברו התאמות ושיפורים מצדה של ג'קסון. התרשמותו של מאדיגן ממלאכת העיצוב של הנערה מובילה להצעת עבודה של פעם בחיים: משרה בכירה כסגנית נשיאה של קולקציית הנוער בחברת האופנה של מאדיגן. ג'קסון שוכרת את חברתה הטובה לולו על תקן עוזרת אישית, על אף אופייה הקפריזי וחוסר הריכוז המוחלט הניכר בכל מעשיה. על השתיים להתמודד מדי פרק עם אמנדה, הבוסית הקשוחה של המחלקה, שבאופן טבעי למדי אינה מעוניינת לחלוק את סמכותה עם נערה בת 15.
פרק הפיילוט של הסדרה נצפה על ידי 4.8 מיליון צופים וקצר שיאים של רייטינג בקרב אוכלוסיות של ילדים בני 11-6 ובקרב מתבגרים בגילאי 9-14.
לורן קיינה "קקה" פאלמר המגלמת את דמותה של טרו ג'קסון זכתה להכרה ציבורית מאסיבית כאשר כיכבה בסרט Akeela and The Bee וזכתה לביקורות חיוביות, הבולטת בהן מצדו של מבקר הקולנוע החשוב רוג'ר אברט, שהעיר כי פאלמר ראויה למועמדות לאוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ערוץ ניקלודיאון.