צילום מסך של תוכנת התקיפה. בעת לחיצה נפתחת רשימת אופציות תקיפה - אתרי פאלון גונג בחו"ל
צילום מסך של תוכנת התקיפה. בעת לחיצה נפתחת רשימת אופציות תקיפה - אתרי פאלון גונג בחו"ל
הודעה לעיתונות

תיעוד ראשון: צבא סין מתקיף אתרי אינטרנט של פאלון גונג במערב

תכנית טלוויזיה שאירחה בכירים בצבא סין חשפה בשוגג התקפה על אתרי פאלון גונג במערב

תחנת הטלוויזיה CCTV שבבעלות המפלגה הקומוניסטית הסינית (המק"ס), שידרה תכנית מיוחדת בנושא טכנולוגיות צבאיות. בתכנית היא אירחה שני בכירים בצבא השחרור העממי של סין (PLA) שהדגימו התקפה על אתרי אינטרנט של פאלון גונג בארה"ב. עד לשידור התכנית הכחישה סין שביצעה התקפה כלשהי על אתרי אינטרנט במדינות זרות.

הלינק לתכנית באתר CCTV הוסר ואינו פעיל עוד, אולם ניתן לצפות בתכנית דרך יוטיוב.

פרטים נוספים על התכנית:

התכנית ששמה "Cyber Storm is coming" שודרה ב-16 ביולי ואירחה את המומחה הצבאי דו וון-לונג, כדי שיסביר את השימוש שנעשה בהתקפות סייבר בפעילויות צבאיות של סין.

כאשר דו הדגים את השימוש בתוכנה להתקפת סייבר, הופיעה על המסך רשימת אופציות לתקיפה:

  • "פאלון דאפא בצפון אמריקה"
  • "אתר פאלון דאפא"
  • "מינגהוויי"
  • ואתרים אחרים שמציגים את השיטה "פאלון דאפא" (פאלון גונג).

מיד אחר כך, הזיז דו את עכבר המחשב לכפתור "תקוף" ולחץ עליו.

פו פיי, מתנדב באתר אינטרנט שמקדם זכויות אדם ומופעל בשפה הסינית מחוץ לסין, אמר לרשת הטלוויזיה NTDTV כי כיוון שצבא סין ממומן באמצעות כספי משלמי המיסים, מטרות הצבא צריכות להיות אתרים של "אויבים צבאיים", ולא אתרי פאלון דאפא או אתרים שמקדמים זכויות אדם.

"אם ה-PLA תוקף מטרות אינטרנטיות צבאיות במדינות אחרות, אפשר לראות בהן פעילות צבאית הגנתית נורמלית", אמר פו. "אבל, אם הוא תוקף אתרי פאלון דאפא [...] הוא ללא ספק מנסה להשיג דיכוי באמצעים צבאיים".

שיטת הפאלון דאפא נלמדת בלמעלה מ-100 ארצות. מסיבה זו מופעלים אתרי אינטרנט של השיטה בארצות רבות בעולם. מטרתם היחידה של האתרים היא להציג את חמשת תרגילי השיטה השלווים, לאפשר לציבור ללמוד בחינם על מהות השיטה העתיקה, וגם לספר על הרדיפה החמורה שממנה סובלים מתרגלי השיטה בסין מ-1999 ועד היום. כל אתרי האינטרנט של "פאלון דאפא" מופעלים בהתנדבות על ידי מתרגלי השיטה.

תוכנית הטלוויזיה ששודרה היא הוכחה נוספת לכך שהמק"ס הרחיבה את רדיפת הפאלון גונג גם מחוץ לגבולות סין, והיא מצטרפת לשורה ארוכה של ראיות שפרסם מרכז המידע של פאלון דאפא במשך השנים.

הראיות מתעדות את הרדיפה שמנהלת המק"ס נגד הפאלון גונג מאז 1999 ועד ליום זה. להלן כמה מהראיות שפרסמנו:

למידע נוסף אנא פנו אלינו באימייל או בטלפון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרכז המידע הישראלי של פאלון דאפא.