מפרסם: מירו יחסי ציבור
תאריך: 18/09/2011 13:28
נושא:
מברגה
מברגה
הודעה לעיתונות

השתלות שיניים? כבר לא כל כך מפחיד

פטנט ישראלי חדש כבר מחולל שיפור דרמטי למטופלים העוברים השתלות שיניים. מדובר במערכת מהפכנית להברגה ושחרור מהיר של חלקי השיקום על שתלים המקצרת ב 80% ! את זמן הטיפול הנדרש לשתלים הדנטליים, תוך נוחות ובטיחות שלא היו מוכרים עד כה.

עד היום נאלצו רופאי השיניים להיעזר במפתחות ידניים קטנים המוכנסים לפה לצורך ההברגות, תוך טיפול איטי ומסורבל,וכל הניסיונות להברגות מנועיות נכשלו.
המערכת החדשה שפותחה בארץ, המורכבת ממברגה אלחוטית ואורגנייזר ,היא פריצת דרך הפותרת לרופא מגוון בעיות, ומשחררת את המטופלים מחרדות מיותרות.

במקום ישיבות ממושכות אצל רופא השיניים המשקם, עם צורך בהכנסת ידיים לפי המטופל, נאחזת המברגה בבורג ואז נדרשות רק מספר שניות להברגת חלקים אל השתל או החוצה ממנו, כשהמטופל לא נדרש כמעט לפתוח את פיו.

באשר למניעת כאב, בעת הברגה ידנית של חלקים אל השתל דרך חניכיים גבוהים סביבו, החניכיים נוטים לסבול כאב או שנדרשת הרדמתם– אולם המברגה המהירה לא פוגעת בהם,ולכן אין גם צורך בהרדמתם.

המכשיר מבטל את הסיכון לנפילת חלקים וברגים ובליעתם בשוגג. החשש רב בעיקר בטיפול בשתלים אחוריים, ששם הגישה לברגים וגם הראיה מוגבלת, אך בזכות השימוש במכשיר אין צורך בראיה ישירה של השתל על מנת להתחבר אליו.

המכשיר נותן דיוק ואחידות בסגירה ופתיחת הברגים השונים על השתלים בעת השיקום ללא תלות בכוח ידו של הרופא,ובגלל תכונת חוזקו המוגבל אף מספק אינדיקציה לחוסר יציבות של השתל המרמזת על כישלון.

הפטנט הוא רעיון מתגלגל ופרי פיתוח של ד"ר בועז חצרוני, רופא שיניים בוגר הדסה ורמב"ם. 5 שנים ארך הפיתוח, כולל מעבר לייצור סדרתי בחברה הישראלית "אתגר מכשירים רפואיים" , והתוצאה זוכה לסופרלטיבים מטובי המומחים בעולם בתחום השיקום ,הכירורגיה, והפריודונטיה המתמצות במילה "מדהים". לאחר חבלי קליטה ראשונים נרכש המכשיר בארץ כצפוי במרבית בתי החולים ומרכזי ההשתלות וכמובן ע"י חלק ניכר ממרפאות השתלים הפרטיות.

המטופלים נהנים מטיפול אחר לגמרי. מצד אחד נחסך עבורם זמן יקר,וכאב מיותר, ומצד שני בעת הטיפול הקצר אינם צריכים לפתוח את הפה כמעט, משום שידי הרופא אינן מוכנסות לפה כפי שנדרש במפתחות ידניים.

www.omplant.com
אומפלנט בע"מ , חיפה 04-8342239

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירו יחסי ציבור.