מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 31/10/2011 15:59
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

פתרון בדיקות מובייל משולב של HP Software ו- PerfectoMobile הוצג בכנס של טאקט בדיקות

בכנס מובייל שערכה טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, הוצג פתרון ייחודי לאוטומציה בבדיקות מובייל, המשלב את כלי האוטומציה QTP של Software HP עם פתרון שירותי הענן של חברת PerfectoMobile.

הפתרון המשולב החדש מאפשר הקלטה והרצה של תסריטי אוטומציה מה- QTP על גבי טלפונים ניידים ללא צורך ברכישת הטלפונים, וזאת באמצעות פתרון ה- cloud של חברת perfectomobile), המחזיקה מגוון טלפונים ומאפשרת לנהל אותם מרחוק במודל SaaS. הפתרון מאפשר לגופי בדיקות בעלי רישיונות ומומחיות בכלי QTP לנצל את הידע והכלים הנמצאים בארגון גם לבדיקות מובייל ובכך לחסוך עלויות משמעותיות של רכישת טלפונים לצורך הבדיקה שלהם.

בכנס המובייל של טאקט הוצגה גם מתודולוגיית הבדיקות למובייל שפותחה לאחרונה על ידי טאקט בדיקות אשר משמשת אותה במגוון פרויקטי בדיקות מובייל בתעשייה וכן ניתנו דוגמאות לשימוש בכלי סימולציה חינמיים לבדיקות מובייל כגון Android SDK. עוד הוצגו בכנס מגמות ודגשים לבדיקות אפליקציות מובייל בסביבת אנדרואיד ו-iOS של אפל אשר אמורות להקל על חברות הנכנסות לתחום זה.

לסיום הוצג כלי אוטומציה למובייל מבית ExperiTest הנקרא SeeTest התומך במרבית מערכות ההפעלה למובייל (אנדרואיד, iOS ו- windows mobile) ומאפשר הקלטה מהירה של מסכי האפליקציה והאובייקטים שלה וייצוא הקוד הנוצר למרבית סביבות הפיתוח ושפות הפיתוח הקיימות בשוק להמשך והרחבת האוטומציה.

ערן קינסברונר, מוביל תחום בדיקות מובייל בטאקט בדיקות, מספר כי "תחום הבדיקות למובייל צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות לאור ההתפתחות המהירה והרחבת השימוש ביישומים ארגוניים וניהוליים אשר הפכו מהותיים ביותר לארגונים. כחברת הבדיקות מובילה בתחום המובייל, אנו דואגים לערוך כנסים מקצועיים רבים ככל שניתן במטרה לחשוף את הפתרונות והחידושים השונים שיוצאים לשוק בפני התעשייה".

אודות טאקט בדיקות
טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, כוללת כיום חמישה שירותים מרכזיים: ייעוץ ותכנון אסטרטגי בתחום הבדיקות והבטחת איכות , פרוייקטי בדיקות עם אחריות כוללת (TurnKey), מיקור חוץ של בדיקות והבטחת איכות, בדיקות בתפיסת ה- Offshore וה- NearShore ושירותי בדיקות אוטומטיות. לטאקט בדיקות מרכזי בדיקות בישראל , מזרח אירופה וסין. לחברה מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים, פיננסי, ציבורי, טלקום והיי-טק ומומחיות ייחודית בתחום המגזר הבטחוני. לפי הסקר האחרון של STKI , חברת מטריקס, לאחר רכישת Tact וביחד עם מטריקס גלובל, הינה החברה הגדולה והמובילה בתחום הבדיקות בישראל לשנת 2010לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר בכתובת:
www.tact.co.il.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.