מפרסם: Green Public Relations
תאריך: 03/11/2011 10:55
עדכון: 03/11/2011 14:22
נושא: טכנולוגיה והייטק, תעשייה ומסחר
ATERA
ATERA
הודעה לעיתונות

ATERA הישראלית יוצרת מהפכה בניהול המחשוב של ארגונים קטנים ובינוניים

ATERA פיתחה פלטפורמת ענן, המאפשרת מיעוט תקלות והשבתות, תחכום וחסכון משמעותי לארגונים קטנים ובינוניים

גיל פקלמן, מנכ"ל ומייסד אטרה : "תקלות מחשוב בארגונים קטנים ובינוניים גורמות להפסדים של אלפים ואף עשרות אלפי דולר בשנה בכל ארגון"

חברת הסטארט אפ הישראלית ATERA השיקה באירופה פלטפורמת ענן חדשנית, היוצרת מהפכה בניהול תשתיות המחשוב של עסקים קטנים ובינוניים. ההשקה התקיימה בהולנד, בהשתתפות כאלף אינטגרטורים, והיא מהווה יריית הפתיחה של מהלך החדירה הבינלאומי של ATERA למדינות מערב אירופה ואמריקה.

צעד זה מתבצע לאחר כניסה מוצלחת לשוק הישראלי, שהחלה בקיץ האחרון, ומקיפה כיום מאות אינטגרטורים וחברות תמיכה טכנית מקומיים.

הפלטפורמה של ATERA מביאה לחסכון של אלפי דולרים ואף עשרות אלפי דולרים בשנה לכל ארגון קטן ובינוני, בהתאם לגודלו, ולשיפור הביצועים העסקיים שלו. היא מאפשרת לראשונה לארגונים אלה לתפקד במציאות של מיעוט תקלות והשבתות, וליהנות מרמת התחכום המקובלת במערכות המחשוב של ארגונים גדולים. הפלטפורמה מתריעה מראש על תקלות, ומאפשרת לפתור מרחוק, באופן מהיר ויעיל את הבעיות המתעוררות במערכות המחשוב, בטרם גרמו נזק בארגון.

גיל פקלמן, מנכ"ל ומייסד אטרה, אומר כי "אמנם למעלה מ-50% מהתל"ג של מדינות מגיע משוק הארגונים הקטנים והבינוניים, אולם 70% מארגוני ה-SMB בעולם מקבלים ציון נכשל כאשר בוחנים את מערך ה-IT שלהם. זאת משום שהם מנהלים את מערכות המחשוב במתכונת של 'כיבוי שריפות'. כשיש תקלה במערכת המחשוב, מזמין המנכ"ל את הטכנאי של חברת התמיכה, המספקת לו שירותים. אז כבר המערכת מושבתת, או מקרטעת, והעובדים אינם יכולים לבצע את משימותיהם. הלחץ גדול, גם בארגון וגם בקרב מנהלי ה-IT התומכים בו. כתוצאה מכך מפסידים כל ארגון קטן או בינוני אלפי דולרים ואף עשרות אלפי דולרים בשנה, תלוי בגודל הארגון. הפתרון שפיתחנו מאפשר להם לעבור לעידן של ניהול מונע, שבו ניתן לפתור את התקלות מראש ומרחוק".

ATERA הוקמה על ידי היזם גיל פקלמן, והיא מעסיקה כ-30 עובדים במשרדיה ברמת החייל בתל אביב, ובשלוחותיה בארה"ב, גרמניה, בלגיה והולנד. [http://www.atera.com ]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Green Public Relations.