מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 15/11/2011 12:23
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

שותפות לדרך: "העבודה עם מטריקס גלובל הניבה לנו תשואה מצוינת על ההשקעה"

מזה למעלה מ-3 שנים שמספקת מטריקס גלובל שירותי פיתוח ובדיקות עבור חברת טלדטה נטוורקס (Teledata Netwoks), ספקית עולמית מובילה של מוצרים ופתרונות גישה לרשתות אספקת שירותי טלקום.

טלדטה נטוורקס פיתחה טכנולגייה חדשנית לגישה לשרתים מרובים. טכנולוגיית Multiservice Access Gateway אשר פיתחה החברה מאפשרת מעבר חלק לרשתות NGN ותומכת באספקת שירותי Triple Play מלאים, תוך אפשרות לבחירת טופולוגיות הרשת, נפחי התעבורה, קיבולת וממשקי הרשת הרצויים ללקוח- הן ברשתות מסורתיות והן ברשתות פס רחב.

בתחילת הדרך, סיפקה מטריקס גלובל צוות של חמישה בודקים אשר היו אחראים לביצוע פרויקטי פיתוח ובדיקות ידניות עבור מוצריה של טלדטה. לאור שביעות הרצון של החברה מעבודתם המקצועית והמהירה של צוות הבודקים הראשוני, החליטו בחברה להרחיב את היקף הפעילות ואת תחומי האחריות של צוות העובדים לאספקת שירותי בדיקות אוטומטיות (פיתוח ובדיקה), וכך למעשה החל הצוות של מטריקס גלובל לספק לחברה שירותי פיתוח תוכנה מקיפים מקצה אל קצה.

כיום, צוות הפיתוח והבדיקות של מטריקס גלובל מספק לטלדטה שירותים מקיפים עד כי הפך לחלק בלתי נפרד מפעילות השוטפת וההצלחה של טלדטה בשנים האחרונות. צוות הפיתוח של מטריקס גלובל העובד עבור טלדטה נטוורקס מורכב היום מ-11 מפתחים ובודקים העובדים בסביבות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר כגון: SOA, XML, GUI Development, Eclips ועוד.

יוני רבינוביץ, מנהל פיתוח התוכנה בטלדטה נטווקס, מספר על שיתוף הפעולה עם מטריקס גלובל ואומר כי "בניגוד לחברות שירותי מיקור חוץ אחרות עימן עבדנו בעבר, ואחד היתרונות הבולטים ביותר שגרמו לנו להמשיך ולהרחיב את היקף העבודה שלנו עם מטריקס גלובל, הוא גישת הניהול העניינית והמקצועית שלהם. הם שמים דגש חזק על שביעות רצון הלקוח ומעורבים באופן הדוק לכל אורך הפרויקטים שלנו בכדי לוודא ולהבטיח כי כל בעיות צוואר הבקבוק בהם נתקלנו, הן מבחינת טכנית והן לוגיסטית, יטופלו מיידית".

"הניסיון שלנו עם מטריקס גלובל הינו חיובי מאוד, ואנו מאמינים כי הבחירה שלנו לשתף עימם פעולה הייתה נכונה מאוד, והיא באמת הניבה לנו תשואה מצוינת על ההשקעה".

אודות מטריקס גלובל

מטריקס גלובל, חטיבת האופשור של מטריקס, עוסקת במתן שירותי פיתוח ובדיקות תוכנה במודל Offshore ו- Nearshore בישראל ומזרח אירופה. החברה מספקת ללקוחות ישראליים ובינלאומיים שירותים מקצועיים ואיכותיים במגוון תחומים וטכנולוגיות מתקדמות ביחס עלות/תועלת גבוה. במטריקס גלובל מועסקים כ- 1000 עובדים במספר אתרים: 6 מרכזי פיתוח בישראל המבוססים על המגזר החרדי (בית שמש, מודיעין עילית, חיפה, אשדוד, לוד, ירושלים ופתח תקווה) והערבי (באבקום סופטוור היושבים במשגב) וכן 3 מרכזים במזרח אירופה (בולגריה, מקדוניה ואוקראינה). בין לקוחותינו ניתן למצוא: בנק לאומי, ישראכרט, פניקס, כלל, משרד האוצר, משרד המשפטים, בזק, ח"א, הוט, קומברס, TI, CA, EMC, קודאק, נוקיה סימנס, סרגון, אקטימייז, טלדטה, ורינט, ועוד רבים נוספים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.