מפרסם: טל כץ תקשורת
תאריך: 16/11/2011 11:20
נושא: אמנות
עבודתו של יאיר גרבוז
עבודתו של יאיר גרבוז
הודעה לעיתונות

תערוכת העשור לפרס א.מ.ת

== פרס אמת מוענק מידי שנה על הישגים פורצי דרך בתחום האמנות, התרבות והמדע. במלאת עשור להיווסדו של הפרס תיפתח ביום ראשון (20.11) תערוכה חגיגית שתציג מעבודותיהם פורצות הדרך של הזוכים בעשור האחרון.
בין המציגים: יאיר גרבוז, פרופ' חנן לסקין, מיקי קרצמן, רנה שיינפלד, פרופ' אהרון צ'חנובר ועוד. ==
פרס א.מ.ת המוענק מידי שנה על הישגים פורצי דרך בתחום האמנות, התרבות והמדע חוגג עשור להיווסדו. הפרס ידוע גם בשמו "פרס הנובל הישראלי", בשל זכייתם של חמישה מחתניו בפרס נובל מאוחר יותר, בניהם: פרופ' דן שכטמן, פרופ' עדה יונת, פרופ' אהרון צ'חנובר, פרופ' ישראל אמון ופרופ' אברהם הרשקו. לרגל חגיגות העשור תתקיים תערוכה ייחודית של זוכי פרס א.מ.ת בעשור האחרון, בה יוצגו עבודותיהם פורצות הדרך של חתני וכלות הפרס.

בין המציגים בתערוכה: פרופ' חנן לסקין ומיקי קרצמן, חתני פרס א.מ.ת לשנת 2011 יציגו צילומים ייחודיים שלהם, יאיר גרבוז, הסופר דויד גרוסמן שיציג טיוטות הכוללות תיקונים בכתב ידו מתוך ספרו "עיין ערך אהבה", חתן פרס נובל, פרופ' אהרון צ'חנובר, יציג את רישומים מעבודת הדוקטורט עליה זכה בפרס נובל. יוני רכטר יציג את התווים הראשוניים שכתב לשיר "עטור מצחך", פרופ' דוד הראל יציג את הפנקס בו שרטט את שרטוטיו במסגרת פרויקט הלביא, הרקדנית והכוריאוגרפית רנה שיינפלד, סמי מיכאל, ויטלי מילמן ועוד.

אוצר התערוכה- שאולי לנדנר
הפקה: אילנה אשכנזי
התערוכה תיפתח ב-20.11.11 למשך חודש ימים, ותהיה פתוחה לקהל הרחב.
תיאטרון ירושלים, רח' דוד מרכוס 20, ירושלים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל כץ תקשורת.