מפרסם: יפה אפרתי תקשורת
תאריך: 12/12/2011 12:20
נושא: אופנה
קמפיין רייבאן אופטי
קמפיין רייבאן אופטי
הודעה לעיתונות

לוקסאוטיקה ישראל בקמפיין נרחב עבור הקולקציה האופטית של רייבאן- היקף של 700 אלף ש"ח‎

המותג,אשר שווק בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין"

עוברלהפצה רחבה במגוון חנויות אופטיקה פרטיות בכל רחבי הארץ, עולה בקמפיין פרסומי רחבהיקף ופעילות בנקודות המכירה

בעלותשל כ700,000 ₪ !

חברת "לוקסאוטיקה ישראל", מחדירה אתהקולקציה האופטית של Ray-Ban בישראל, ומשיקה מהלך כולל, הבא להציג לקהל הרחבקולקציית מסגרות ראייה לנשים וגברים, בעלת ערך אופנתי וצרכני כאחד.

המותג RAY BAN אופטי, שנמכר עד לאחרונה בבלעדיות ברשת "אופטיקה הלפרין", עבר להפצהרחבה בכל חנויות האופטיקה הפרטיות ברחבי הארץ, תוך הצגת מוצרים ייחודיים וחדשניים.המהלך ילווה בקמפיין פרסומי נרחבשיכלול: פרסום בעיתונות ומגזיניםופרסום באינטרנט הפונה לקהל המטרה, פרסום ארצי בשלטי חוצות וכמו כן,שלט ענק בנמלתל אביב הפונה לקהל הצעירים שוחרי המותג

רנית קוליקנט,מנהלת שיווק "לוקסאוטיקה ישראל", מוסרת: " Ray-Ban הינו מותג משקפי השמש והראייההמוביל בישראל, כמו גם בעולם כולו, אשר חרט על דגלו חדשנות וטרנדיות דרך השקות שלמוצרים מנצחים, בעלי ערך אופנתי וצרכני כאחד. בימים אלו אנו משיקים את הקולקציההאופטית של Ray-Ban בהפצה רחבה, וזאת מתוך זיהוי פוטנציאל עצום בשוק המקומי למסגרותאופטיות ממותגות וקולקציה מגוונת המתאימה לכל פלחי האוכלוסייה.

המהלך נעשה בשילוב קמפיין פרסומי ופעילות בנקודותהמכירה. אנו צופים כי המהלך ימשיך להצעיד את Ray-Ban קדימה. "

גליוידר , מנהלת מסחרית "לוקסאוטיקה ישראל" :

הקולקציההחדשה מציגה מגוון רחב של מסגרות ראייה המשלבות מגמות אופנתיות בצבעוניות רחבה יחדעם שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר, כגון : מסגרות טיטניום קלות במיוחד, היפואלרגניות ומסגרות TECHהעשויות סיבי פחם המעניקים למסגרת גמישות מיוחדת, קלות ועמידות יוצאת דופן.

הקולקציהמציגה מסגרות המתאימות לילדים, נוער, נשים וגברים, במסגרות פלסטיק דומיננטיותועשירות בדגמים ובצבעים, לצד מסגרות קלאסיות, העשויות פלסטיק ומתכת ואף"מסגרת ללא מסגרת". טווח המחירים מתאים לכל כיס.

עלהמותג RAYBAN""

המותג RAY BAN,החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים בשנת 1937. בשנת 1939 החלו לשווק משקפיים אלולשוק הרחב והן הפכו בן לילה מפריט פונקציונלי לאחד המותגים האופנתיים המפורסמיםביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי RAY BAN ידועים באיכותן הגבוהה של העדשותוייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים.

אודות "לוקסאוטיקה ישראל"

לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקההעולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. לחברה מותגים בבעלותמלאה כגון: רייבאן, ווג, אוקלי ופרסול, ומותגים ברישיון בינהים: ורסצ'ה, שאנל,בולגרי, דולצ'ה וגאבאנה , פולו ראלף לורן פראדה ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויותהמשקפיים ומשקפי השמש המובילות.

אודות "לוקסאוטיקה" העולמית

לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצהמהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקההעולמית נאמד בכ-5.8 מיליארד אירו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יפה אפרתי תקשורת.