מפרסם: מירון תקשורת משווקת
תאריך: 13/12/2011 11:25
נושא:
centerity
centerity
הודעה לעיתונות

חברת מימון ישיר השלימה הטמעת מערכת שליטה ובקרה מרכזית של CENTERITY - היקף עשרות אלפי דולרים

חברת מימון ישיר השלימה הטמעת מערכת שליטה ובקרה מרכזית של CENTERITY

הפרויקט, בהיקף עשרות אלפי דולרים, יאפשר למימון ישיר מערך בקרה מלא עבור כלל המערכות הטכנולוגיות והשירותים העסקיים

חברת מימון ישיר משלימה בימים אלה את פרויקט הטמעת מערכת השו"ב - Centerity Monitor של חברת סנטריטי הישראלית. במסגרת הפרויקט שביצעו סנטריטי וצוות ה- SYSTEM של מימון ישיר, הוטמעה מערכת Centerity Monitor על כלל המערכות הטכנולוגיות, רשתות התקשורת, אתר האינטרנט והשירותים העסקיים של הארגון. חברת טלדור תקשורת אחראית לתהליך המכירה. היקף הפרויקט לא נמסר אך הוא מוערך בעשרות אלפי דולרים.

מימון ישיר היא חברת אשראי צרכני מקבוצת ביטוח ישיר, המספקת פתרונות מימון יחודיים לעשרות אלפי לקוחות. החברה מציעה מגוון גדול של מוצרים ופתרונות מימוניים, הניתנים לרכישה באופן ישיר - בטלפון או באינטרנט.

סמנכ"לית מערכות מידע במימון ישיר רונית פטר: "אגף מערכות המידע שלנו מתפעל מערך מחשוב מורכב ועתיר טכנולוגיות במטרה לספק את שירותי החברה לעשרות אלפי לקוחות ברמת השירות הגבוהה ביותר. מערכת Centerity Monitor מספקת לנו פלטפורמה מרכזית המאפשרת ניטור מתקדם בזמן אמת עבור כלל המערכות הטכנולוגיות הקיימות בארגון, בדגש רב על בקרת זמינות והתרעות פרואקטיביות עבור שירותים עיסקיים וחווית משתמש.
"הצורך בהקמת מרכז בקרה אמין ובעל יכולות ניטור מתקדמות הביא לבחינה קפדנית של פתרונות ומוצרים שיענו על כל דרישות הארגון ויאפשרו חיווי עבור כל הדרגים בחברה, לרבות יחידות תפעול, שיווק ומכירות. מערכת Centerity Monitor נבחרה לאחר שסיפקה מענה לכל דרישות אלה שעיקרן יכולת ניטור מתקדמת, הטמעה מהירה, תפעול ידידותי ומתן מענה ברמה העיסקית."

מנכ"ל סנטריטי, רועי קרן: "אנו מודים למימון ישיר על האמון בטכנולוגיה שלנו. בחירת המערכת נעשתה לאחר תהליך ארוך של בחינת מערכות רבות, לרבות של יצרנים גדולים והצלחנו להוכיח את יכולתה של המערכת לספק פתרונות שו"ב ברמה הגבוהה ביותר לצד חיסכון ניכר בעלויות וזמני יישום מהירים".

אודות Centerity

חברת Centerity מפתחת ומשווקת מערכת שליטה ובקרה ייחודית המספקת מענה לכלל דרישות השו"ב בארגון החל בניטור ההתקנים בסביבת המחשוב ורשת התקשורת (נתבים, שרתים, אפליקציות, טלפוניה וכו') דרך כלי בקרה מתקדמים כגון ניטור חווית משתמש ועד מתן חיווי בזמן אמת לביצועי הארגון ולתקינות התהליכים העסקיים תוך שמירה על רמת ביצועים גבוהה, דיוק מרבי, נוחות תפעולית ויחס עלות-תועלת ללא תחרות. מערכת הדגל של החברה Centerity Monitor מיושמת בעשרות רבות של אתרים בארץ ובחו"ל בהם: 013 נטוויז'ן, קוקה קולה (ישראל), בזק בינלאומי, תעשייה אווירית,NDS , DSPG, צה"ל, משרדי ממשלה ועוד. לחברה מרכז מכירות בארה"ב ומרכז הפיתוח ממוקם ברעננה. הפעילות העיסקית כוללת מערך מפיצים ושותפים עסקיים בישראל, ארה"ב ואירופה.
http://www.centerity.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.