לוגו טוטאל מדיה
לוגו טוטאל מדיה
הודעה לעיתונות

צמיחה בעולם הפרסום הדיגיטלי: טוטאל מדיה מרחיבה את הצוות ואת היקף הפעילות

היחידה בעולם שמספקת ללקוחותיה תמיכה ושירות בעברית

חברת טוטאל מדיה, הפועלת בתחום הפרסום הדיגיטלי ונציגתה הרשמית בישראל של DoubleClick מבית Google, מגדילה ומרחיבה את מערך השירות, השיווק והניהול שלה ומגייסת בימים אלה 10 עובדים נוספים. בטוטאל מדיה מועסקים כיום כ- 20 עובדים והגיוס הנוכחי יגדיל את מצבת כוח האדם בכ- 50%. שנת 2011 שהסתיימה בימים אלה התאפיינה בחברה בגידול נרחב בכל היבטי הפעילות בכללם כניסה לתחומים חדשים והצטרפות של לקוחות רבים במגוון מוצרים.

שני תחומי פעילות שצמחו באופן משמעותי בתקופה האחרונה הן טכנולוגיות הפרסום לצד המפרסמים ומשרדי הפרסום, DoubleClick for Advertisers (DFA) ובורסת הפרסום. שירות DFA הוא פלטפורמה טכנולוגית מבית Google, המאפשרת למפרסמים שימוש במגוון רחב של כלים מתקדמים להגשה, ניהול, ניתוח ואופטימיזציה של כלל הפעילות השיווקית הדיגיטלית שלהם.

טוטאל מדיה מפעילה את מרכז השירות הגדול באירופה ובמזה"ת למוצרי DoubleClick, והיחיד בעולם הפועל בעברית. הדבר הכרחי שכן באמצעות הכלים הטכנולוגיים של DC מנוהלים אלפים רבים של קמפיינים במגוון רחב של אתרים, בכללם אתרי אינטרנט בינ"ל. גיוס כוח האדם הנוכחי נועד לאפשר לחברה לעמוד בהיקפי התמיכה הגדלים עקב הגידול במצבת הלקוחות ולהמשיך לספק מענה מהיר ויעיל בהעלאת וניהול בזמן אמת של קמפיינים דיגיטליים שונים. בנוסף, השלימה החברה גיוס נוסף של 5 עובדים למחלקות השיווק והמכירות של החברה.

יניב לוי מנכ"ל טוטאל מדיה: "המיקוד שלנו בטכנולוגיה למקסום הערך מפרסום דיגיטלי, מאפשר לנו להציע ללקוחותינו יכולות מתקדמות שיעילותן מוכחת בתוך זמן קצר. שביעות הרצון של לקוחותינו היא איש המכירות המוצלח ביותר שלנו. אנחנו גאים מאוד ההתפתחות באמון שהשוק נותן בנו ובמוצרי דאבלקליק, ומאמינים שבשנה הקרובה נמשיך להוביל את התחום בשוק המקומי".

אודות טוטאל מדיה
חברת Total media (2005), מספקת את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים בעולם למיקסום הערך מפרסום דיגיטלי וזאת בזכות נציגות בלעדית בישראל של חברת DoubleClick, פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית מבית Google. החברה פועלת ב-4 תחומי פעילות עיקריים: מערכות הגשה של פרסום לאתרים (לרבות אתרים סלולאריים), מערכות הגשה, ניהול ואופטימיזציה המיועדות למפרסמים, פתרונות מגוונים לעולם ה- Rich Media, הוידיאו ואחסון ואחסון של קבצי פרסומות בעלי משקלים גבוהים במיוחד. משרדי החברה ממוקמים ברמת גן. www.totalmedia.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.