מפרסם: מירון תקשורת משווקת
תאריך: 05/02/2012 17:13
עדכון: 07/02/2012 14:52
נושא: אינטרנט ודיגיטל, צרכנות
איתן זינגר-zap
איתן זינגר-zap
zapGroup
zapGroup
הודעה לעיתונות

זאפ גרופ תזהה ותנתח דפוסי גלישה צרכניים באתרי הקבוצה; רכשה את מערכת דאבלקליק בעסקה של למעלה מחצי מיליון דולר

רכשה את מערכת DoubleClick לניהול פעילות הפרסום הדיגיטלי; היקף העסקה למעלה מחצי מיליון ש"ח

חברת זאפ גרופ (דפי זהב) חתמה עם חברת טוטאל מדיה, על הסכם התקשרות במסגרתו תיישם ותעשה שימוש במערכת DFP (DoubleClick For Publishers) לניהול כלל יכולות הפרסום באתרי האינטרנט שלה. חברת טוטאל מדיה היא ספקית מובילה ובלעדית בארץ של פתרונות טכנולוגיים לפרסום דיגיטלי המייצגת את מוצרי DoubleClick מבית Google. הסכם ההתקשרות המוערך בלמעלה מחצי מיליון ש"ח, נחתם לשנתיים והוא כולל גישה למערכת הפרסום, שירות ותמיכה. מערכת DFP בולטת בשוק מערכות הפרסום בזכות יכולות ריכוז של מגוון רחב של אתרים וכלים ואף ביכולות מתקדמות ומפולחות של חיזוי התנהגות צרכנית.
באמצעות השימוש במערכת, תרחיב ותייעל זאפ גרופ את יכולות הפרסום של כל אתרי האינטרנט בקבוצה, תנהל את מלאי הפרסום באופן המושכל ביותר ואף תקבל יכולות חיזוי של מלאי הפרסום וניתוח מתוחכם של פעילות זו באתרים השונים.

מערכת DFP היא מערכת SAAS (Software as a Service) המאפשרת למנהלי המדיה והאתר גישה ישירה מכל מחשב ומכשיר סלולר חכם. מדובר במערכת ייחודית, המספקת יכולות ניהול מרכזיות של סך פעילות הפרסום המתבצעת בכל האתרים המקושרים בקבוצה (אתרים, אפליקציות, שירותים). לריכוז המידע יתרונות רבים בהם שליטה על רצף פעילות, זמינות הקמפיינים וניצול שטחי הפרסום הזמינים באתרים.
איתן זינגר, מנכ״ל חטיבה zap group: "קבוצת המדיה של zap הינה הקבוצה השלישית בגודלה באינטרנט בישראל, אך הגדולה, המסועפת והמורכבת ביותר בתחום קהלי הנישה. בחרנו במערכת מתקדמת זו, על מנת שנוכל לנהל ולמקסם את התועלת ללקוחותינו, בכל הקשור לפניה ממוקדת לקהלים שונים, לפרסונליזציה, ולשימוש אופטימלי בכלים שלנו. כך לדוגמא, נוכל להציע כלי שיווק ממוקדים לבנק למשכנתאות רק לזוגות בגילאי 23-32, לפני חתונתם הראשונה, באזור המרכז בלבד. והדוגמאות עוד רבות".

אודי ברקאי, סמנכ"ל שיווק בטוטאל מדיה: "הדור הבא בעולם הפרסום הדיגיטלי הוא כיבוד זמנו ותחומי התעניינותו של הגולש. מערכת DFP יודעת למקסם את היצע הפרסומים והתכנים שבאתר כך שרק התחומים הרלוונטיים יוצגו לגולש ויספקו לו חווית רכישה יעילה ונוחה. זהו תחום חדש יחסית אבל גם ממעט המידע שכבר נאסף, ידוע ששימוש ב-DFP משפר את התוצאות העסקיות באתרים שמיישמים את המערכת בעשרות אחוזים. אין לי ספק כי בתוך שבועות ספורים תיווכח זאפ גרופ בהבדל שבעבודה לפני יישום המערכת ולאחריה".

אודות טוטאל מדיה

חברת Total media (2005), מספקת את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים בעולם למיקסום הערך מפרסום דיגיטלי והיא נציגת דאבלקליק, פלטפורמת הפרסום הדיגיטלית מבית גוגל. החברה פועלת ב-4 תחומי פעילות עיקריים: מערכות הגשה של פרסום לאתרים (לרבות אתרים סלולאריים), מערכות הגשה, ניהול ואופטימיזציה המיועדות למפרסמים, בורסת הפרסום ופתרונות מגוונים לעולם ה- Rich Media, הוידיאו והפצת פרסום. משרדי החברה ממוקמים ברמת גן.
www.totalmedia.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.