מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 06/02/2012 12:10
נושא: טכנולוגיה והייטק
tact
tact
הודעה לעיתונות

טאקט בדיקות מקיימת כנס בדיקות אוטומציה

הכנס יתקיים ביום ב', 13 בפברואר, במודיעין עלית

טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, מקיימת כנס בדיקות אוטומציה ביום ב', 13 בפברואר, במשרדי החברה במודיעין עלית.

בכנס יינתנו הרצאות מעשיות בנושא אוטומציה וכן יוצגו טכנולוגיות וכלים חדשים. בין הנושאים שיידונו בכנס נכללים פיצ'רים מרכזיים ב-ALM11, KDTpro – הפתרון להרצת בדיקות אוטומציה על ידי בודקים ידניים, חידושים ושדרוגים ב-QC11 וב-Sprinter ועוד.

הכנס מיועד למנהלי בדיקות, מנהלי מערכות מידע, בודקי תוכנה, CTOs ועוד.

לדברי רם יוניש, סמנכ"ל השיווק של טאקט בדיקות, "החברה שמה לה למטרה לקדם את קהילת הבודקים בישראל. הכנס הוא דוגמא אחת מיני עשרות מפגשים מקצועיים שאנו מקיימים מדי שנה למטרה זו".

הכניסה לכנס חופשית, אך מחייבת הרשמה מראש.
לפרטים נוספים והרשמה: בטלפון 077-5702600, בדוא"ל [email protected] או באתר החברה.

אודות טאקט בדיקות

טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, הינה חברת שירותי הבדיקות הגדולה והמובילה בישראל לפי STKI בשלוש השנים האחרונות (2008-2010). טאקט בדיקות מתמחה בביצוע בדיקות למגוון אפליקציות ומערכות (כגון: ERP, CRM, Billing) ובמגוון פלטפורמות (WEB, Mobile). לטאקט בדיקות התמחות ייחודית בייעוץ, תכנון וביצוע בדיקות אוטומציה ובדיקות עומסים וביצועים במגוון כלים ולסביבות שונות ומורכבות וכן ניסיון בהטמעת ALM בארגונים. לטאקט גמישות עיסקית ופתרונות יצירתיים הן במודל של פתרון מלא המבוסס על SOW, הן במודל מיקור חוץ של יועצים והן במודל near shore (בישראל) או offshore (במזרחי אירופה).

לחברה מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים, פיננסי, ציבורי, טלקום והיי-טק ומומחיות ייחודית בתחום המגזר הבטחוני. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר בכתובת: www.tact.co.il, או לדף החברה בלינקדאין:
http://www.linkedin.com/company/tact

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.