מפרסם: תווית יחסי ציבור והפקות
תאריך: 09/02/2012 17:06
נושא: מוזיקה
הודעה לעיתונות

בשבת הבאה זה קורה! חבורת אטומיק חוגגת עשור

ציון עשור להרכב והשקת אלבומה השלישי והאינטרנטי של החבורה, "לא היו דברים מעולם" בהופעה חגיגית ומיוחדת ב-18.2 בתאטרון תמונע הכוללת אירוח של אלי גורשטיין וסאדייל
החבורה ממשיכה בהופעותיה ברחבי הארץ, אליהן היא שבה בצורתה הבוגרת והבשלה. לא עוד איפור תיאטרלי על הפנים ותלבושות וודוויל, וביצועים עליצים וילדותיים.
החבורה שבה לבמות עם אלבומם השלישי "לא היו דברים מעולם" ובו שירים יותר "רציניים", העוסקים בדרך בה אנו תופסים העבר שלנו. האלבום לא ימכר כדיסק, אולם אפשר להקשיב לו כאן בחינם.
http://havurat.co.il/

כתוצאה משינויים אומנותיים אלו, הם בחרו גם להפרד מדימויותיהם החריגות, להשיל את המסכות מן הפנים ולפנות אל הקהל בצורה חמה, אישית וכנה. בהופעותיהם הקסם של החבורה פורץ והפעם בלי האפקטים. פולק ארצישראלי ישיר וכן, עם טעם של פעם וניחוחות מהימים של היצירה העברית הנושנה והקסומה. עושר סגנוני המבוסס על ביצועים חיים ולא על אלקטרוניקה או הפקה חדשנית, אלא הפקה מתחכמת המציעה רענון ואף קצת עוקץ לז'אנר שירי ארץ ישראל.

חבורת אטומיק התגבשה בתחילת 2002 ומאז הופיעה החבורה במועדונים ובפסטיבלים שונים ברחבי הארץ, וב – 18.2.12 אנו נציין את יום ההולדת העשירי לחבורה, שיכלול אירוחים של אלי גורשטיין וסאדייל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תווית יחסי ציבור והפקות.